تخصیص ۷ هزار میلیارد تومان برای آغاز به کار دوباره پروژه گردشگری ماهان در لالیم
تخصیص ۷ هزار میلیارد تومان برای آغاز به کار دوباره پروژه گردشگری ماهان در لالیم
سیدمحمود حسینی پور، روز یکشنبه در نوزدهمین سفر شهرستانی خود به میاندورود در جریان بازدید از مجتمع تفریحی گردشگری "ماهان لالیم" این شهرستان، از تخصیص ۷ هزار میلیارد تومان برای آغاز به کار دوباره پروژه گردشگری این پروژه خبر داد. ‎

ندای تجن- سیدمحمود حسینی پور، روز یکشنبه در نوزدهمین سفر شهرستانی خود به میاندورود در جریان بازدید از مجتمع تفریحی گردشگری “ماهان لالیم” این شهرستان، از تخصیص ۷ هزار میلیارد تومان برای آغاز به کار دوباره پروژه گردشگری این پروژه خبر داد. ‎

استاندار مازندران، گفت: این مجتمع یکی از مناطق مهم گردشگری مازندران محسوب می شود که در یکی از نقاط بسیار دیدنی میاندورود نسبت به احداث آن اقدام شده است، لیکن بدلیل عدم اجرای تعهدات از سوی سرمایه گذار متوقف مانده است.

وی در نشست با مدیر عامل ماهان از تخصیص ۷ هزار میلیارد تومان برای آغاز به کار دوباره این پروژه خبر داد.

استاندار مازندران در نوزدهمین سفر شهرستانی خود صبح امروز یکشنبه وارد شهرستان میاندورود شد و با حضور در گلزار شهدای این شهرستان با نثار فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

بازدید از طرح های عمرانی شهرستان، برپایی جلسه با نمایندگان اقشار برای بیان دیدگاه و مشکلات مردم، بررسی عملکرد ادارات و شناسایی نقاط ضعف و قوت، جلسه با دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی، بررسی فعالیت اقتصادی با حضور نمایندگان واحدهای تولیدی و برگزاری شورای اداری از اهداف نوزدهمین سفر شهرستانی استاندار مازندران به میاندورود است.

در این سفر علاوه بر شناسایی نظام مسایل روستاها، مصوبات نیز در جلسات شورای اداری تصویب خواهد رسید.