نمایشگاه اپکس هفته نخست بهمن‌ماه برگزار می‌شود/اعلام آمادگی برای تسهیل شرایط حضور کسب‌و کارهای آنلاین و استارتاپ‌های فعال
نمایشگاه اپکس هفته نخست بهمن‌ماه برگزار می‌شود/اعلام آمادگی برای تسهیل شرایط حضور کسب‌و کارهای آنلاین و استارتاپ‌های فعال
الفت نسب از تمامی شرکت‌ها و فعالان کسب و کارهای آنلاین و استارتاپ‌های استان‌های کشور برای حضور در نخستین نمایشگاه اپکس دعوت کرد.

ندای تجن-رضا الفت نسب در گفت‌و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه نخستین نمایشگاه تخصصی اپلیکیشن «APPEX2024» اپکس با شعار«پلی میان امروز و آینده» از تاریخ 2الی 5بهمن ماه سال جاری در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می شود، گفت: نمایشگاه اپکس به صورت تخصصی در حوزه اپلیکیشن و کسب‌وکارها برنامه‌ریزی شد.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه فرصتی است که با توجه به اتفاقاتی که در یکی‌دو سال اخیر در کشور رخ داد، بخش خصوصی بتواند تعامل خود با استارتاپ‌ها را بیشتر کند و فرهنگ برگزاری نمایشگاه را در کشور نهادینه کند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه اپکس با اشاره به برگزاری برنامه‌هایی برای انتقال تجربه در حاشیه نمایشگاه، افزود: در حال حاضر نزدیک به 70 شرکت برای حضور در نمایشگاه اعلام آمادگی کردند و تعداد 50 نفر از فعالان و بزرگان کسب‌وکارهای آنلاین در رویداد  انتقال تجربه حضور دارند و به سخنرانی می‌پردازند.

وی در پاسخ به این سئوال که میزان استقبال استان‌ها برای شرکت در نمایشگاه چطور بود، گفت: تقریباً 70درصد شرکت‌ها از استان تهران بودند و مابقی از مشهد، اصفهان و..هستند البته ما تلاش بسیاری برای دعوت از تمامی استان‌ها از طریق اعلام فراخوان حضور در نمایشگاه به پارک‌های علم و فناوری کردیم.

الفت نسب ادامه داد: در حال حاضر آمادگی برای حضور سایر کسب‌وکارها داریم و می‌توانیم با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی رئیس‌جمهوری و سایر نهادهای حمایتی هزینه‌های حضور در نمایشگاه را کاهش دهیم.

رئیس شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه اپکس با بیان اینکه فعالان کسب‌وکارهای آنلاین و استارتاپ‌ها می‌توانند با تسهیل شرایط موجود از فرصت حضور در نمایشگاه برای بهره‌مندی از ظرفیت سرمایه‌گذاران و تجارب فعالان باسابقه برخوردار شوند، گفت: ما علاقه‌مند به مشارکت تمامی استان‌ها برای حضور در نمایشگاه هستیم و شرکت‌های علاقه‌مند می‌توانند طی امروزوفردا در این نمایشگاه ثبت‌نام کنند.

نداکلائی