تسهیل خدمات گردشگری در برنامه ستاد سفر استان قرار گیرد / خدمات رسانی به گردشگران به صورت مطلوب برنامه ریزی شود
تسهیل خدمات گردشگری در برنامه ستاد سفر استان قرار گیرد / خدمات رسانی به گردشگران به صورت مطلوب برنامه ریزی شود
قاسم عزیززاده گرجی در جلسه ستاد خدمات سفر استان تاکید کرد: برای حضور گردشگران و مسافران باید خدمات سفر، متناسب با شأن گردشگران و استان تسهیل شود و خدمات رسانی به گردشگران به صورت مطلوب برنامه ریزی شود. ‎

ندای تجن- قاسم عزیززاده گرجی، سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران در جلسه ستاد خدمات سفر استان که با حضور مدیران دستگاه های اجرایی و حضور وبیناری فرمانداران برگزار شد با تبریک اقدام شجاعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، گفت: برای حضور گردشگران و مسافران باید خدمات سفر، متناسب با شأن گردشگران و استان تسهیل شود و خدمات رسانی به گردشگران به صورت مطلوب برنامه ریزی شود.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی ها باید بر اساس وظایف کمیته ها صورت گیرد، افزود: شهرستان ها باید متناسب با شرایط خود کمیته ها را تشکیل دهند.

عزیززاده گرجی با اشاره به اینکه باید پشتیبان ستاد شهرستان ها باشیم، تصریح کرد: ساماندهی ظرفیت های شهرستان ها باید با نظارت و ارزیابی استان انجام شود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با اعلام اینکه ستاد تسهیلات سفر مازندران دائمی است، گفت: دبیرخانه دائمی ستاد در کل سال باید فعال باشد.

وی با توجه به ظرفیت گردشگرپذیر و مسافرخیز بودن مازندران، تاکید کرد: شهرستان ها، کمیته ها را برنامه ریزی کنند و پیگیری مصوبات با دبیرخانه ستاد تسهیلات سفر مازندران است.

عزیززاده گرجی با بیان اینکه کمیته ها بر اساس شرایط، اختیار دارند اعضاء و شرح وظایف را تعیین کنند، خاطرنشان کرد: کمیته ها باید ظرف ۵ روز هر گونه تغییر در تصمیمات و شرح وظایف را به دبیرخانه اعلام تا درجلسات بعدی مورد بحث و تبادل قرار گیرد.

وی همچنین تاکید کرد: دستگاه های خدمات رسان باید یاری رسان کمیته ها در ایام سال باشند.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با اشاره به همزمانی نوروز با ماه رمضان، تاکید کرد: حرمت ماه رمضان و شئونات این ماه مبارک باید حفظ شود.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران، ادامه داد: در خصوص فعالیت مراکز پذیرایی و خدمات رسانی بین راهی باید نظارت بر فعالیت آن ها با جدیت انجام شود تا از سوءاستفاده برخی سودجویان جلوگیری شود.