سرپرست فرمانداری شهرستان سوادکوه شمالی منصوب شد
سرپرست فرمانداری شهرستان سوادکوه شمالی منصوب شد
سرپرست فرمانداری شهرستان سوادکوه شمالی منصوب و با حضور سرپرست معاونت سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران معارفه شد.

ندای تجن- با حکم سیدمحمود حسینی پور، مقام عالی دولت در مازندران، یاسین محمدی راد به سمت سرپرست فرمانداری شهرستان سوادکوه شمالی منصوب و طی آئینی در روز پنجشنبه 28دی ماه سال جاری با حضور قاسم عزیززاده گرجی، سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران و برخی مدیران ستادی استانداری و مسئولان محلی در جمع اعضای شورای اداری شهرستان معارفه شد .

سرپرست معاونت سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران در این مراسم با تاکید براینکه نگاه مدیران باید تحولی باشد، گفت: داشتن تفکر بسیجی، روحیه انقلابی و فعالیت جهادی از ویژگی‌های مدیران انقلابی است.

قاسم عزیززاده گرجی، گفت: بر اساس آموزه های دینی،اهتمام به حقوق دیگران و خدمت به مردم و حل مشکلات مردم، از ویژگی های اهل ایمان است.

در روایات فراوانی تاکید شده به جایگاه کسانی که مسئولیت قبول می کنند و امام حسین علیه السلام می فرماید،این جایگاه و مسئولیت، برای حل مشکلات دیگران، یک فرصت است و اگر قدر ندانیم از ما گرفته می شود و سلب توفیق می شود و به شخص دیگری سپرده می شود،و طبق فرمایش پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله که می فرمایند:سَیِّدُ القَومِ خادِمُهُم، رییس هر گروهی، خادم و کسی که بیشتر خدمت می کند به دیگران است.و این جایگاه مسئولیت در دین ماست، فلذا محوری ترین وظیفه برای ما مسئولین رسیدگی به امور مردم و خدمت به مردم است،و این دولت تمام تلاشش این است که هیچ فاصله و خلائی بین مردم و مسئولین نباشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با تاکید براینکه مردم باید طعم شیرین خدمت را بچشند؛ چون مردم معیار و ارزیاب انقلاب و مدیران هستند، تصریح کرد: نیروی انسانی موفق و موثر یکی از بزرگترین ظرفیت‌های شهرستان سوادکوه شمالی است، که در سایه انسجام و هماهنگی می‌توانند بزرگترین موفقیت‌ها را رقم بزنند. ر

ییس ستاد انتخابات مازندران با بیان اینکه نگاه‌ها باید تحولی باشد، خاطرنشان کرد: شعار ما می‌توانیم بر پایه نگاه تحولی بوجود آمده است و تلاش برای تغییر وضع موجود به وضع مطلوب مهمترین وظیفه مدیران تراز انقلاب است. عزیززاده گرجی افزود: داشتن تفکر بسیجی، روحیه انقلابی و فعالیت جهادی از دیگر ویژگی‌های مدیران انقلابی است.

وی با اشاره به وضعیت سیاسی منطقه‌، فلسطین را مسأله اول جهان دانست و گفت: روحیه ایثارگری رزمندگان و نگاه عمیق امام و رهبری، باعث این اتفاق بزرگ شده است.

رییس ستاد انتخابات مازندران به انتخابات پیش رو در کشور اشاره کرد و گفت: قبل از ستاد انتخابات ما، دشمنان این ستاد را راه اندازی کردند تا این اتفاق بزرگ تحریم شود همین موضوع، حساسیت این دوره از انتخابات را بسیار بیشتر کرده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران اظهار کرد: چه بسیار مدیران آمدند و طولانی ماندند ولی اثری از خود نگذاشتند اما مدیرانی مانند شهید رجایی در کمتر از یکماه، آثار و برکات ماندگاری را رقم زدند.

در پایان این مراسم از زحمات و تلاش‌های پیرفلک فرماندار سابق قدردانی و یاسین محمدی راد به‌عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان سوادکوه شمالی معرفی شد.

  • منبع خبر : دفتر سرپرستی معاونت سیاسی