اداره‌کل منابع طبیعی مازندران با هفته‌نامه نخست تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد
اداره‌کل منابع طبیعی مازندران با هفته‌نامه نخست تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد
طی مراسمی در دیدار مدیر کل منابع طبیعی مازندران نوشهر با کوهنوردان و طبیعت گردان از زحمات همیاران طبیعت در کمک رسانی اطفا حریق جنگل های غرب استان مازندران تقدیر و تشکر شد

به گزارش ندای تجن به نقل از نخست نیوز، در این مراسم مهرداد خزایی پول ضمن تشکر از همیاران طبیعت که بدون هیچ چشم داشتی به کمک سازمان آمده بودند ،منابع طبیعی را یک سازمان اجتماعی و مردمی دانست که برنامه های آن در راستای حفظ منابع طبیعی زمین و بدور از عوامل سیاسی می باشد.

وی آموزش در مقاطع مختلف تحصیلی را بخش جدایی ناپذیر فرهنگ سازی در این زمینه دانست و خواستار جدی تر گرفتن زحمات همیاران طبیعت دانست.

 مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران نوشهر عدم تناسب جرم قاچاق چوب را با مجازات از عوامل افزایش قاچاق چوب و رشد قاچاقچیان در این زمینه دانست و اعلام کرد : جدیت و اهمیت دستگاههای مربوط در این زمینه را می طلبد.

همچنین در نشست صمیمی تفاهم نامه همکاری فی مابین اداره کل منابع طبیعی مازندران نوشهر و سرپرستی هفته نامه_نخست استان مازندران با هدف فرهنگ سازی و اطلاع رسانی امضا شد.

 مهرداد خزایی پول : با اعلام آمادگی همکاری اداره کل منابع طبیعی مازندران خواستار پوشش صحیح و اصولی اخبار منابع طبیعی استان شد که این امر را باعث ارتقا سطح آگاهی عمومی از پتانسیل های استان مازندران به خصوص غرب استان دانست.

ایمان معمار : مدیر نمایندگی هفته نامه نخست درمازندران نیز دراین جلسه ضمن اعلام آمادگی همکاری این مجموعه را در راستای پوشش اخبار روابط عمومی های این اداره کل در سطح استان ابراز کرد