شبکه‌های تلویزیونی انتخابات؛ هشتم بهمن ماه در مازندران راه اندازی می‌شود
شبکه‌های تلویزیونی انتخابات؛ هشتم بهمن ماه در مازندران راه اندازی می‌شود
قاسم‌ عزیززاده گرجی، سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری در جلسه هماهنگی و راه‌اندازی ۹ شبکه تلویزیونی از راه‌اندازی این شبکه های تلویزیونی انتخابات استان خبر داد و افزود: این کانال‌ها ویژه انتخابات، روز ۸ بهمن در مازندران راه‌اندازی می‌شود. ‎

ندای تجن- قاسم‌ عزیززاده گرجی، سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری و رییس ستاد انتخابات استان، در جلسه هماهنگی و راه‌اندازی ۹ شبکه تلویزیونی در روز دوشنبه 2بهمن ماه سال جاری از راه‌اندازی این شبکه های تلویزیونی انتخابات استان خبر داد و افزود: این کانال‌ها ویژه انتخابات، روز ۸ بهمن در مازندران راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: این بهترین فرصت برای تبیین عملکرد نظام و دولت است و باید تمامی ظرفیت شهرستان ها پای کار بیایند. فرمانداران جلسات منظمی را ترتیب دهند، تا صدا و سیما هیچ دغدغه و مانعی جز پخش برنامه ها نداشته باشد.

عزیززاده گرجی گفت: با این اقدام به دنبال ایجاد فرصتی برابر، برای تمامی داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در عرصه تبلیغات انتخاباتی هستیم.

رئیس ستاد انتخابات مازندران، گفت: این کانال‌ها در کنار شبکه اصلی وظیفه تبیین انتخابات و فراهم کردن فرصت برابر برای نامزدها را برعهده دارند تا از طریق رسانه ملی دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود را برای مردم حوزه انتخابیه بیان کنند.

وی افزود: این کانال‌ها، تا زمان قانونی تبلیغات نامزدها،به موضوعات کلی مرتبط با انتخابات و معرفی ظرفیت‌های شهرستان‌های حوزه انتخابیه می‌پردازند و در مدت زمان تبلیغات، نامزدها مجاز به ارائه برنامه‌ها و فعالیت‌های خود هستند.

رئیس ستاد انتخابات استان، بیان کرد: هر حوزه انتخابیه و کانال تلویزیونی که موفق بود، فرمانداران و نماینده تبلیغات و نماینده صدا و سیمای آن حوزه مورد تکریم قرار می گیرد.

وی با اشاره به این نکته که روح حاکم بر همه ی این ها تحقق امر مشارکت باشد،ادامه داد: با امیدآفرینی و جذابیت های هنری و… می توان برنامه های خوبی ساخت و چه بسا اگر خوب و درست از این ظرفیت استفاده شود، در طول سال می توانیم از آن بهره ببریم.

عزیز زاده گرجی همچنین به راه‌اندازی هیات استانی بررسی تبلیغات مازندران اشاره کرد و افزود: ساماندهی و مدیریت تبلیغات انتخاباتی نامزدها، ایجاد فضای مناسب جهت تحقق انتخابات رقابتی و تضمین بهره‌مندی یکسان از امکانات دولتی از اهداف این هیات است.