کسب مقام برتر روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان در بین ۱۳۱ شرکت تابعه وزارت نیرو
کسب مقام برتر روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان در بین ۱۳۱ شرکت تابعه وزارت نیرو
در جشنواره ارزیابی روابط عمومی های برتر از سید علی مهدوی فر مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان به‌عنوان روابط عمومی برتر صنعت برق کشور تجلیل به عمل آمد.


ندای تجن- دومین جشنواره ارزیابی روابط عمومی‌های برتر صنعت آب و برق کشور با حضور دکتر محرابیان وزیر نیرو، مهندس حایری معاونت برق و انرژی این وزارت و دکتر رجبی مشهدی مدیرعامل شرکت توانیر در سالن همایش‌های وزارت نیرو برگزار شد.


در این جشنواره از سید علی مهدوی فر مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان به‌عنوان روابط عمومی برتر صنعت برق کشور تجلیل به عمل آمد.
گفتنی است در این جشنواره عملکرد روابط عمومی‌های صنعت آب و برق کشور درسال ۱۴۰۲ در ۶ محور «ارتباط با رسانه‌های تصویری»، «ارتباط با رسانه‌های مکتوب»، «شبکه‌های اجتماعی»، «تبلیغات محیطی»، «آموزش (آموزش همگانی، همکاران و اصحاب رسانه)» و «آرشیو و صوتی» موردبررسی قرار گرفت.


لازم به ذکر است سال گذشته نیز همین عنوان به روابط عمومی این شرکت تعلق گرفته و امسال هم در ارزیابی‌های صورت گرفته در این جشنواره، روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان برای دومین سال پیاپی توانست مقام برتر این جشنواره را از بین ۱۳۱ شرکت تابعه وزارت نیرو به خود اختصاص دهد و افتخار دیگر را برای این شرکت به ارمغان آورد.