اهالی روستای قلعه‌پایان و سنگیابسر در پیشگاه شهدای عزیز سربلند هستند
اهالی روستای قلعه‌پایان و سنگیابسر در پیشگاه شهدای عزیز سربلند هستند
مدیرکل دفتر ریاست، روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد شهید و امور ایثارگران در دهمین یادواره ۱۰ تن از شهدای گرانقدر قلعه پایان و سنگیابسر بهشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: اهالی روستای قلعه‌پایان و سنگیابسر در پیشگاه شهدای عزیز سربلند هستند.

به گزارش ندای تجن به نقل از ایثار، دکتر عباس  زارع‌نژاد مدیرکل دفتر ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد شهید و امور ایثارگران در دهمین یادواره ۱۰ تن از شهدای گرانقدر قلعه‌پایان و سنگیابسر بهشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، بیان کرد:  این روستا با جمعیت ۷۰۰ نفر، ۱۰ شهید، ۵۰ جانباز و ۱۵۰ رزمنده در دوران هشت سال دفاع مقدس تقدیم نظام و انقلاب کرد.

مفهوم آن این است که مردم این روستا پیام انقلاب را به خوبی دریافت کردند و در مکتب امام خمینی (ره) پرورش و تربیت یافتند و با نثار جان خود پای ولایت و ارزش‌های انقلاب اسلامی ایستادند.
دکتر‌ زارع نژاد اظهارکرد: امروز هر خانواده این روستا یک مجموعه ایثارگری است و اهالی این منطقه در پیشگاه شهدای عزیز سربلند هستند چرا که ثمره خون این شهدا تربیت جوانانی است که با تحصیلات عالیه دانشگاهی در عرصه‌های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی منطقه‌ای و ملی حضور فعال دارند.


مدیرکل دفتر ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد شهید و امور ایثار گران افزود: در این محفل نورانی به پدران، مادران، همسران، فرزندان و وابستگان شهدا ادای تکریم و احترام می‌کنیم و عزیزانی که از بیت معزز شهدا آسمانی شدند و در جمع ما نیستند به روح پاک آنان درود می‌فرستیم.
دکتر زارع‌نژاد، ضمن تشکر از برگزار کنندگان این یادواره و همراهی  کهن‌سال، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران، خطاب به نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران حجت الاسلام و المسلمین موسوی مقدم گفت: از دو ماه قبل شاهد شور و نشاط و علاقمندی جوانان و مردم این دو روستا در برگزاری یادواره شهدا بودیم که بیانگر ارادت مردم به شهداست.


مدیرکل دفتر ریاست، روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان از طرف اهالی منطقه از حضور نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثار گران در این یادواره تشکر کرد.