کشف 8 ميلياردي احتکار روغن صنعتي در بابل/کشف 42 کيسه کود شيميايي قاچاق در ساري /دستگيري 4 سارق حرفه‌اي سرقت داخل خودرو در تنکابن
کشف 8 ميلياردي احتکار روغن صنعتي در بابل/کشف 42 کيسه کود شيميايي قاچاق در ساري /دستگيري 4 سارق حرفه‌اي سرقت داخل خودرو در تنکابن
اخبار فرماندهی انتظامی استان که به دست ما رسید به این شرح است:

ندای تجن- سردار حسيني، جانشين فرمانده انتظامي استان مازندران از دستگيري سارق اماکن خصوصي با 50 فقره سرقت در شهرستان ساري، خبر داد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سردار ” سيد موسي حسيني” با اعلام جزئيات اين خبر گفت: در پي اعلام وقوع سرقت در شهر ساري، موضوع بصورت ويژه در دستور کار ماموران انتظامي رودپي قرار گرفت.

وي افزود: در اجراي اين ماموريت، ماموران انتظامي رودپي فرماندهي انتظامي شهرستان ساري با انجام تحقيقات پليسي يک متهم سابقه دار بوده را در امر سرقت شناسايي و با هماهنگي قضايي در اقدامي غافلگيرانه آن را دستگير کردند.

جانشين فرمانده انتظامي استان مازندران با بيان اينکه متهم در تحقيقات انجام شده به 50 فقره اعم از سرقت منازل، دامداري، مرغداري ، کفکش ،ترانس برق منازل ويلاي و تالار در شهرستان ساري و حومه آن اعتراف کرد، گفت: طي بازرسي صورت گرفته از مخفيگاه متهم مقادير قابل توجهي اموال سرقتي اعم از 500 متر کابل برق هوايي و مخابراتي و…کشف شد.

سردار حسيني در پايان ياد آور شد: متهم که از افراد سابقه دار نيز مي باشد پس از تشکيل پرونده براي انجام مراحل قانوني به مرجع قضايي معرفي و با قرار مناسب روانه زندان شد.

کشف 8 ميلياردي احتکار روغن صنعتي در بابل

سرهنگ دادش تبار، فرمانده انتظامي شهرستان بابل از کشف 10 هزار قلم انواع روغن صنعتي، فيلتر روغن و فيلتر هوا خودرو به ارزش 8 ميليارد ريال که در يک انبار احتکار شده بود، خبر داد. 

سرهنگ “علي داداش تبار” در گفت‌ و گو با خبرنگار خبرگزاري پليس، با اعلام اين خبر بيان داشت: ماموران پليس امنيت اقتصادي فرماندهي انتظامي شهرستان بابل با اشرافيت و هوشمندي خود از دپوي تعداد زيادي روغن صنعتي در يکي از انبارهاي حاشيه اين شهرستان مطلع و بررسي موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وي افزود: ماموران پس از هماهنگي با مرجع قضائي از انبار مذکور بازرسي کردند که در اين عمليات 10 هزار قلم انواع روغن موتور، فيلتر روغن و فيلتر هوا خودرو احتکار شده کشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان بابل ارزش کالاهاي مکشوفه را برابر ارزيابي کارشناسان مربوطه 8 ميليارد ريال اعلام کرد و گفت: در اين رابطه انبار مذکور پلمب و  يک نفر نيز دستگير که پس از تشکيل پرونده براي انجام اقدامات قانوني به مرجع قضائي تحويل داده شد.

سرهنگ دادش تبار با اشاره به قاطعيت پليس براي برخورد با محتکران کالاهاي اساسي و مورد نياز جامعه خاطرنشان کرد: از شهروندان مي خواهيم در صورت اطلاع از هرگونه احتکار کالا و يا فعاليت هاي غير قانوني ديگر مراتب را از طريق تماس با مركز فوريت هاي پليسي 110 به ماموران پليس اعلام كنند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانوني صورت گيرد.

کشف 42 کيسه کود شيميايي قاچاق در ساري 

فرمانده انتظامي شهرستان ساري از کشف 42 کيسه 50 کيلويي کود شيميايي قاچاق در اين شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ “عبداله حسن زاده ” در بيان جزئيات اين خبر اظهار داشت: در  پي دريافت خبري مبني بر توزيع خارج از شبکه کود شيمايي در اين شهرستان، موضوع با هماهنگي مرجع قضائي بصورت ويژه در دستور کار مأموران انتظامي پاسگاه پشتکوه اين فرماندهي قرار گرفت.

وي افزود: مأموران در بازرسي از يک دستگاه خودروي وانت نيسان در اين شهرستان 42 کيسه کود شيميايي نوع سوپر فسفات فاقد مجوز  قاچاق به ارزش 400 ميليون ريال کشف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان ساري تصريح کرد: در اين رابطه يک متهم دستگير جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي و خودرو نيز به پارکينگ منتقل شد.

سرهنگ حسین زاده از شهروندان خواست؛ در صورت مشاهده هر گونه فعاليت غير مجاز و قاچاق توسط افراد سود جو ، موضوع را در اسرع وقت از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند تا نسبت به شناسايي و دستگيري متخلفان اقدام شود.

سارق سيم برق با 11 فقره اعتراف به سرقت در گلوگاه 

سرهنگ کلواني، فرمانده انتظامي شهرستان گلوگاه از دستگيري سارق حرفه اي سيم و کابل برق و اعتراف به 11 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ “محمود کلواني” با اعلام اين خبر گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت هاي متعدد سيم کابل برق در شهرستان گلوگاه، موضوع در دستور کار پليس آگاهي قرار گرفت.

وي در ادامه با بيان اين که ماموران پليس آگاهي با انجام اقدامات اطلاعاتي، موفق شدند سارق را شناسايي و در يک عمليات غافلگيرانه دستگير کنند، افزود: در استعلام هاي صورت گرفته مشخص شد متهم از سارقان حرفه اي و سابقه دار است.

فرمانده انتظامي شهرستان گلوگاه ضمن بيان توقيف خودرو سارق بهمراه آلات و ادوات جرم تصريح کرد: اين سارق حرفه اي در بازجويي هاي به عمل آمده به 11 فقره سرقت سيم و کابل برق در سطح شهرستان معترف شد.

سرهنگ کلواني با بيان اينکه متهم پس از تشکيل پرونده مقدماتي براي سير مراحل قانوني، تحويل مرجع قضايي شد افزود: تعامل بين مردم و پليس موجب بوجود آمدن امنيت پايدار خواهد شد، از هموطنان خواست هرگونه موارد مشکوک را در رابطه با اقدامات مجرمانه افراد شرور و خلافکار بلافاصله از طريق مرکز فوريت هاي پليس 110 اطلاع داده تا نسبت به شناسايي و دستگيري آنان در اسرع اقدام شود.

کشف سيگار قاچاق در شهرستان محمود آباد 

سرهنگ حسين زاده، فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد از کشف بيش از 4200 نخ سيگار و 400 بطري نوشيدني قاچاق در آن شهرستان، خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ “محمود حسين زاده” در تشريح اين خبر اظهار داشت: در اجراي طرح مبارزه با پديده شوم قاچاق، ماموران انتظامي، جهت بازديد و بازرسي از واحد هاي صنفي در سطح شهر اعزام شدند.

وي افزود: ماموران کلانتري 11 در بازرسي از يک واحد صنفي موفق به کشف بيش از 4200 نخ سيگار و 400 بطري نوشيدني قاچاق و فاقد مجوز قانوني شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد ضمن تقدير از همکاري و تعامل خوب مردم با پليس، خاطرنشان کرد: در اين رابطه يک متهم دستگير و به مراجع قضايي معرفي شد.

سرهنگ حسين زاده در پايان خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا يکي از وظايف ذاتي پليس بوده و پليس به صورت شبانه روزي آماده دريافت اخبار و اطلاعات از طريق شماره تلفن 110 مي باشد.

کشف خودرو مسروقه و دستگيري سارق در “آمل” 

سرهنگ کيانمهر، سرپرست انتظامي شهرستان “آمل” از کشف خودرو مسروقه و دستگيري سارق در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ “حسين کيان مهر” در تشريح اين خبر گفت: ماموران انتظامي شهرستان آمل بعد از دريافت خبري مبني بر سرقت خودرو سواري دنا، حين گشت زني هدفمند اين خودرو را مشاهده و به راننده دستور ايست مي دهند. 

وي افزود: راننده که بدون توجه به دستور ايست پليس با حرکات مخاطره آميز قصد متواري شدن از محل را داشت با هوشياري و سرعت عمل ماموران انتظامي دستگير و خودرو متوقف شد،

سرهنگ کيانمهر تصريح کرد: در تحقيقات به عمل آمده ماموران مشخص شد، سارق از طريق آگهي درج شده در سايت ديوار به مالک خودرو مراجعه و اقدام به سرقت خودرو و سپس دستکاري در ارکان و پلاک خودرو مي کرد در اين خصوص پرونده قضائي تشكيل و در دست اقدام مي باشد.

سرپرست انتظامي شهرستان آمل در پايان از شهروندان خواست: هر گونه موارد مشکوک را بلافاصله با پليس 110 در ميان بگذارند.

دستگيري 4 سارق حرفه اي سرقت داخل خودرو در تنکابن

سرهنگ ديلمي، فرمانده انتظامي شهرستان تنکابن از دستگيري 4 سارق داخل خودرو با 15 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ “بهادر ديلمي” در تشريح اين خبر، بيان داشت: در پي وقوع چندين فقره سرقت داخل خودرو، موضوع در دستور کار پليس آگاهي قرار گرفت.

وي افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتي، ماموران اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي موفق به شناسايي 4 سارق حرفه اي در اين ارتباط شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان تنکابن، تصريح کرد: با هماهنگي دادگستري در عملياتي ضربتي، متهمان حين سرقت دستگير و از آنان مقادير زيادي لوازم سرقتي کشف شد.

وي اظهار داشت: متهمان در تحقيقات و بازجويي هاي به عمل آمده تاکنون به 15 فقره سرقت داخل خودرو و قطعات خودرو اعتراف کردند.

سرهنگ ديلمي با بيان اين که متهمان پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك موضوع را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند .