معرفی ۲۰ زمین وقفی به دولت برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در مازندران
معرفی ۲۰ زمین وقفی به دولت برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در مازندران
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از معرفی بیش از ۲۰ زمین وقفی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان توسط این اداره کل خبر داد و گفت: زمین وقفی سه شهرستان مورد پذیرش قرار گرفته و در حال اجرای طرح است.

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، حجت‌الاسلام حیدری‌جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران در گفت‌وگویی اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های دولت سیزدهم و شخص رئیس جمهور و استاندار مازندران به‌صورت مستمر بحث طرح نهصت ملی مسکن به‌شمار می‌رود که اوقاف نیز در همین راستا به کمک دولت رفته است.

وی با بیان اینکه ما زمین‌های زیادی را برای واگذاری به این طرح معرفی کردیم، افزود: در حال حاضر برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن بیش از ۲۰ زمین را معرفی کردیم که در سه شهرستان پذیرفته و زمین تحویل داده شد و برای شهرهای دیگر منتظر نتیجه هستیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران خاطرنشان کرد: در شهرستان‌های آمل، گلوگاه و میاندورود زمین تحویل داده شد و این آمادگی را داریم که با تمام وجود در کنار دولت بوده و مشکلات مردم را برطرف کنیم.

حیدری مساحت سه زمین واگذار شده به طرح نهضت ملی مسکن را ۴۸ هزار متر مربع اعلام کرد و گفت: ارزش این اراضی وقفی حدود ۳۰۰ میلیارد تومان است که برای خانه‌دار شدن مردم به دولت واگذار شده است.
پایان پیام/

عکس تزیینی است