توزیع ۱۲ سری جهیزیه و ۷۰۰ بسته تحصیلی به‌مناسبت دهه فجر در آمل
توزیع ۱۲ سری جهیزیه و ۷۰۰ بسته تحصیلی به‌مناسبت دهه فجر در آمل
این مرحله از قرار دوازدهم با توجه به هم زمانی و تقارن با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی باشور و توان مضاعف همکاران و همراهی هیات امنای این امامزاده برگزار شد و تعداد 700 بسته تحصیلی و 12 سری جهیزیه برای نوعروسان، توزیع شد.

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، حجت الاسلام مسعود قربانی معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران در آیین ویدئوکنفرانس طرح قرار دوازدهم در آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) آمل افزود: این مرحله از قرار دوازدهم با توجه به هم زمانی و تقارن با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی باشور و توان مضاعف همکاران و همراهی هیات امنای این امامزاده برگزار شد و تعداد 700 بسته تحصیلی و 12 سری جهیزیه برای نوعروسان، توزیع شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، با اشاره به اینکه قرار دوازدهم برای نهادینه سازی یاد امام زمان(عج) و نیکوکاری در جامعه است، گفت: هزینه های این بسته ها از محل کمک های خیرین و همچنین بخشی نیز از محل درآمد موقوفات استان و بقاع متبرکه تامین شده است.
حجت الاسلام قربانی در پایان اظهار امیدواری کرد: در آینده شاهد افزایش کمی وکیفی بسته های معیشتی در قالب طرح قرار دوازدهم خواهیم بود.
گفتنی است طرح قرار دوازدهم به منظور ساماندهی توزیع سبدهای معیشتی و ارائه خدمات اجتماعی از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه بر مبنای مشارکت مردمی تدوین و ابلاغ شده و بستنه ها و اقلام معیشتی دوازدهم هر ماه با تاسی از یاد امام دوازدهم، در یک روز و ساعت مشخص بین محرومان و نیازمندان توزیع می‌شود.