یک فعال رسانه رئیس کمیته روابط عمومی و اطلاع‌رسانی هیات تیراندازی مازندران شد
یک فعال رسانه رئیس کمیته روابط عمومی و اطلاع‌رسانی هیات تیراندازی مازندران شد
در متن حکم خطاب به احمدی آمده است: نظر به شایستگی، تجارب ارزشمند و رضایتمندی از عملکرد جنابعالی، به موجب این حکم به سمت رئیس کمیته روابط عمومی و اطلاع‌رسانی هیات تیراندازی مازندران منصوب می‌شوید.

ندای تجن- براساس گزارش آوای خزر، دکتر بهروز اسکندرنیا رئیس هیات تیراندازی مازندران، طی حکمی حسین احمدی را بعنوان رئیس کمیته روابط عمومی و اطلاع‌رسانی هیات تیراندازی استان منصوب کرد.

در این حکم خطاب به احمدی آمده است: نظر به شایستگی، تجارب ارزشمند و رضایتمندی از عملکرد جنابعالی، به موجب این حکم به سمت رئیس کمیته روابط عمومی و اطلاع‌رسانی هیات تیراندازی مازندران منصوب می‌شوید.

امید است با اتکا به خداوند متعال و بکارگیری نیرو‌های متعهد و کارآمد و امکانات بالقوه، در تعامل با اداره‌کل ورزش و جوانان استان در جهت پیشرفت و گسترش ورزش تیراندازی موفق و موید باشید.

گفتنی است: حسین احمدی روزنامه‌نگار باسابقه مازندرانی است که بیش از دو دهه در رسانه‌های گروهی مازندران فعالیت داشته و جوایز متعدد ملی و استانی را در جشنواره‌های مختلف رسانه‌ای کسب کرده است.

وی همچنین مدرس خبرنگاری و دبیر جشنواره‌های رسانه‌ای بوده و داوری چندین جشنواره مطبوعاتی را در کارنامه دارد.

گفتنی است: احمدی از اردیبهشت‌ماه امسال با پیشنهاد دکتر اسکندرنیا رئیس هیات تیراندازی مازندران، سکان روابط عمومی هیات را در دست گرفت و با تولید اخبار و محتوای غنی در رابطه با تیراندازی، در راستای شناساندن این ورزش اتفاقات خوبی را رقم زد.