پرداخت 8میلیارد ریال وام قرض الحسنه به بیماران صعب‌العلاج و نابارور
پرداخت 8میلیارد ریال وام قرض الحسنه به بیماران صعب‌العلاج و نابارور
۸ میلیارد وام قرض‌الحسنه به بیماران صعب العلاج و نابارور با تعداد ۷۷ پرونده پرداخت شد.

ندای تجن-ابراهیم رمضانی مدیر امور شعب بانک صادرات مازندران با بیان اینکه بانک صادرات در دو بخش اقتصادی و اجتماعی توانسته است پربار ظاهر شود ، گفت : در دو بخش بازرگانی و کشاورزی و مسکن و ساختمان ۷۴ هزار و ۸۰۰ نفر را داشتیم که نزدیک به ۱۳۲ هزار میلیارد تسهیلات پرداخت شد.

وی افزود: در رابطه با شغل مردم مازندران رتبه دوم در پرداخت تسهیلات را داریم و به ۴۶ هزار نفر از مردم استان با تسهیلات ۷۱ هزار میلیارد در این زمینه کمک کردیم.

رمضانی خاطرنشان کرد: در بخش تسهیلات مسکن و ساختمان رتبه سوم را داریم و ۱۲ هزار نفر با اعتباری بالغ بر ۱۴ هزار میلیارد از این تسهیلات برخوردار شدند.

مدیر امور شعب بانک صادرات تصریح کرد: در پرداخت تسهیلات ماده ۵۶ آب منطقه‌ای ۸۰۰ میلیارد ریال، در بخش بیمارستان شیخ طبرسی ۳ هزار میلیارد ریال و در بخش آبفا ۱ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال همکاری شده است.

این مسئول اعلام کرد: در سال های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ ، ۱۴ هزار نفر از خدمات برخوردار شدند که با ۲۵ هزار میلیارد رشد ۱۲ درصدی داشتند.

ابراهیم رمضانی یادآور شد : در بخش پرداخت های غیر تکلیفی و غیر پرداختی ۲ هزار نفر با اعتباری بالغ بر ۳ هزار میلیارد تسهیلات پرداخت کردند.

وی اظهار کرد: ۴۸ هزار پرونده با ۱۲۰ هزار میلیارد ریال در بخش غیر تکلیفی پرداختی داشتیم و ۸ میلیارد وام قرض‌الحسنه به بیماران صعب العلاج و نابارور با تعداد ۷۷ پرونده پرداخت شد.