نمایشگاه صنایع تبدیلی کشاورزی و غذایی استان افتتاح می‌شود
نمایشگاه صنایع تبدیلی کشاورزی و غذایی استان افتتاح می‌شود
مدیرعامل اتحادیه صنایع تبدیلی کشاورزی و غذایی مازندران در گفت‌وگو با ما از افتتاح نمایشگاه صنایع تبدیلی کشاورزی و غذایی استان خبر داد.

ندای تجن- رضا رستمی با بیان اینکه برای نخستین‌بار اتحادیه صنایع تبدیلی کشاورزی و غذایی مازندران در کشور تأسیس شد، گفت: این اتحادیه  باهدف تأمین امنیت غذایی و جلوگیری از وابستگی در این زمینه در فروردین‌ماه سال جاری شروع به کارکرد.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه با حضور فعالان دو بخش صنایع تبدیلی کشاورزی و صنایع غذایی استان برگزار می‌شود، افزود: در این نمایشگاه شرکت‌های  بزرگ فرآورده‌های لبنی هم حضور دارند.

رستمی هدف از برگزاری نمایشگاه صنایع تبدیلی کشاورزی و غذایی مازندران را معرفی ظرفیت‌های این دو بخش، جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی، استعدادیابی فعالان این حوزه‌ها، فراهم‌سازی فرصت مناسب برای آشنایی دانشجویان و علاقه‌مندان به این حوزه در زمان بازدید و..مطرح کرد.

مدیرعامل اتحادیه صنایع تبدیلی کشاورزی و غذایی مازندران با بیان اینکه نمایشگاه  امروز عصر ساعت 15 در 41 غرفه در محل مرکز تجارت بین‌الملل کاسپین نیاوران ساری افتتاح می‌شود، گفت: مهمانانی از کشورهای عراق، ترکیه و افغانستان، نائب رئیس اتاق تعاون ایران، استاندار مازندران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی و فعالان بخش کشاورزی و غذایی استان برای برگزاری مراسم افتتاحیه و بازدید از آن دعوت شدند.

رستمی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند از امروز عصر تا تاریخ 27 بهمن ماه سال جاری از ساعت 15عصر تا 21شب از نمایشگاه بازدید کنند.