معاون جدید توسعه مدیریت و منابع فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران منصوب شد
معاون جدید توسعه مدیریت و منابع فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران منصوب شد
با حکم احسان آهنگر مدیرکل ، معاون جدید توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران منصوب شد .

به گزارش ندای تجن به نقل از شمال نیوز ، عیسی مدانلو از نیروهای انقلابی و جهادی استان و از بدنه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ، صبح امروز پنج شنبه به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع این دستگاه فرهنگی استان معارفه شد .

در آئین معارفه معاون جدید توسعه مدیریت و منابع ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ، معاونین و جمعی از  کارشناسان و کارکنان این اداره کل حضور داشتند . 

احسان آهنگر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در این مراسم گفت : با وجود کمبودهای که از نظر منابع مالی وجود دارد، همکاران ما برای پویایی این مجموعه تلاش می‌کنند.

وی افزود: امروز برای پیشرفت و تعالی ایران اسلامی نیاز به تغییر رویکردها به مساله فرهنگی داریم و در این زمینه مجموعه ارشاد اسلامی نقش اساسی را باید ایفا کند که برای تحقق این امر نیاز به برنامه‌ریزی منسجم داریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اضافه کرد: برای پیشبرد امور ما باید پیش رونده باشیم و خود مجموعه در درون خودش پویا و در حال حرکت باشد.

آهنگر با بیان اینکه برنامه‌ریزی برای پیش‌روندگی جز اولویت‌های اساسی یک سازمان است، خاطر نشان کرد: امروز اگر طرح تحول و توسعه را درون این مجموعه عملیاتی نکنیم در پیشبرد امور با چالش مواجه می‌شویم.

وی تاکید کرد: باید در همه ابعاد مجهز به تجهیزات به‌روز باشیم و این امر باید در همه ادارات ارشاد استان محقق شود.

 مدانلو پیش از این  ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قائم شهر ،  ریاست اداره فرهنگی اداره کل ، ریاست بازرسی اداره کل ، ریاست حوزه مدیرکل و …. را برعهده داشته است .

برپایی جشنواره های بزرگ فرهنگی ، هنری و قرآنی همچون جشنواره سراسری تلاوت های مجلسی در استان بخشی از فعالیت های برجسته مدانلو در مسئولیت های گذشته به شمار میرود .

 پیش از این صابر قربانی در این مسئولیت حضور داشت .