اتصال فرمانداری‌ها و بخشداری‌های مازندران به فیبرنوری
اتصال فرمانداری‌ها و بخشداری‌های مازندران به فیبرنوری

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی نوروزی مدیرمخابرات منطقه مازندران گفت :با عنایت به زمان باقیمانده تا دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ، برای اولین بار در سطح کشور ، تمام بخشداریها و فرمانداری‌های یک استان به شبکه فیبر نوری متصل شدند . نوروزی گفت […]

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی نوروزی مدیرمخابرات منطقه مازندران گفت :با عنایت به زمان باقیمانده تا دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ، برای اولین بار در سطح کشور ، تمام بخشداریها و فرمانداری‌های یک استان به شبکه فیبر نوری متصل شدند .

نوروزی گفت : در فاز نهایی فیبررسانی به بخشداریها و فرمانداری‌ها ، با همکاری تنگاتنگ مخابرات و استانداری مازندران ، تمامی بخشداری ها و فرمانداری های استان به شبکه فیبرنوری مخابراتایران متصل شدند . بدین ترتیب دوهفته پیش از شروع انتخابات کلیه بخشداریها و فرمانداریهای استان مازندران به شبکه فیبر نوری متصل شدند .

مدیر مخابرات مازندران ادامه داد : از دستاوردهای مهم اجرای این پروژه ، امکان برقراری ارتباط با سرعت بالا بین بخشداریها ، فرمانداری‌ها و استانداری و تسهیل در برگزاری انتخابات بصورت تمام الکترونیک خواهد بود .