بقاع متبرکه مازندران میزبان جشن‌های نیمه شعبان
بقاع متبرکه مازندران میزبان جشن‌های نیمه شعبان
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران با اشاره به برگزاری ویژه برنامه‌های مناسبتی در بقاع متبرکه استان، گفت: بقاع متبرکه مازندران، میزبان جشن‌های نیمه شعبان هستند.

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، حجت‌الاسلام ابرهیم حیدری جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان، سالروز میلاد با سعادت منجی عالم بشریت، حضرت مهدی (عج) اظهار کرد: بقاع متبرکه استان مازندران آماده برپایی جشن‌های نیمه شعبان هستند و از اول ماه شعبان جشن های اعیاد شعبانیه با حضور گسترده اقشار مختلف در این اماکن برگزار شد و همچنان ادامه دارد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه به مناسبت فرارسیدن سالروز میلاد مهدی موعود(عج)، بقاع متبرکه استان با برگزاری ویژه‌برنامه هایی مردم را به جشن و شادی دعوت می‌کنند، افزود: این برنامه‌ها و جشن‌ها با حضور گسترده اقشار مختلف مردم به ویژه نسل جوان و نوجوان برگزار خواهد شد.
حیدری با بیان اینکه ویژه برنامه جشن نیمه شعبان در بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سطح استان برگزار می‌شود، ادامه داد: بقاع متبرکه استان به‌مناسبت نیمه شعبان آذین‌بندی می‌شوند و مراسم نورافشانی شب نیمه شعبان نیز در اکثر بقاع متبرکه و اماکن مذهبی اجرا می‌شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در پایان با بیان اینکه این جشن‌ها با همکاری مراکز افق امامزادگان و اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌ها برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: مداحی و مسابقه نقاشی ویژه کودکان همراه با جایزه، اجرای سرود و پذیرایی با شیرینی و شربت نیز جزئی از این برنامه‌ها است.