توجه به صنعت و گردشگری دو عامل ایجاد اشتغال در ساری
توجه به صنعت و گردشگری دو عامل ایجاد اشتغال در ساری
موسوی معتقد است که ساری نیاز به نماینده صنعتی دارد.

به گزارش ندای تجن- سید محمد موسوی سنگدهی در جمع اصحاب رسانه شهرستان ساری در محل رستوران نوشه ملاک انتخاب نماینده را در 2 سطح کلان و منطقه‌ای تعریف کرد که قابل پایش و تخصیص پارامترهای انتخابات هست.

موسوی سنگدهی بیان کرد: در سطح ملی به دنبال انتخاب نمایندگانی هستیم که با تصمیمات صحیح و به‌موقع مسائل کشور را حل کنند، قانون‌هایی را وضع و تبیین کنند و نظارت بر قوانین را در دستور کار داشته باشند تا دولت به‌عنوان مجری قوانین روبه‌جلو حرکت کند.

این کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ما سطح منطقه‌ای را موردتوجه داریم، ادامه داد: به نظرم دانستن این موضوع که در حوزه انتخابیه چه چالش‌هایی وجود دارد، اهمیت دارد.

وی با بیان اینکه طی جلسات بسیاری که داشتیم موضوع رفع بیکاری جوانان همواره از مطالبات مردم بود، ادامه داد: جای تأسف است که در بیشتر شهرستان‌ها مشکل کمبود نیروی کار داریم؛ اما در ساری موضوع بیکاری مطرح است.

موسوی توجه به حوزه صنعت و گردشگری را به‌عنوان دو عامل ایجاد اشتغال نام برد و گفت: برخی استان‌های کشور مانند سمنان و تبریز بر روی صنعت ‌کار کردند و استان‌هایی مانند اردبیل بر روی گردشگری کارکرد.

وی با بیان اینکه موتور اشتغال ایجاد صنعت پاک است، افزود: صنعت پاک مانند خودروسازی که صنعت مادر است و در دل آن صنایع قطعه‌سازی، صنایع خودروسازی در بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی قرار می‌گیرد.

 این کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی به تکاپوی سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای ایجاد صنعت خودروسازی اشاره کرد و ادامه داد: باتوجه‌به سابقه فعالیت همکاری با خودروسازان کشور شرایط ایجاد صنعت خودروسازی در ساری را دارم.

موسوی معتقد است که جنس نماینده این دوره ساری باید صنعتی باشد و بر همین اساس در نخستین قدم پس از نمایندگی قصد دارد که کارخانه خودروسازی را به ساری بیاورد.

وی افزود: با ایجاد صنعت قطعه‌سازی در بخش کشاورزی برای فعالان این حوزه اشتغال ایجاد می‌شود و فرایند اشتغال بهبود می‌یابد. در کنار آن ایجاد صنایع تبدیلی نیز به افزایش قیمت محصولات کشاورزی کمک می‌کند.

این کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سئوال ندای تجن درباره اختصاص زمین برای ایجاد صنعت خودروسازی در ساری، گفت: شنیدیم که در ساری زمین توسط افراد خریداری شد قدم نخست اختصاص منطقه جدید برای شهرک صنعتی در ساری هست؛ اما این موضوع مانع کار نمی‌شود.

وی ادامه داد: مسلماً بخش خصوصی برای ایجاد صنعت خودروسازی می‌تواند زمین را با قیمت مناسب از شهرک خریداری کند.

موسوی تأکید کرد: با آمدن صنعت خودروسازی قول می‌دهم که بسیاری از مشکلات فرهنگی و خانوادگی بهبود یابد.

این کاندیدا در پاسخ به سئوال یکی از اصحاب رسانه درباره چگونگی برخورد با مافیای رأی در ساری صحبت کرد که فیلم آن را می‌توانید در کلیپ زیر ببینید.