نخستین جشنواره فجرآفرینان مهارت طبرستان برگزار شد
نخستین جشنواره فجرآفرینان مهارت طبرستان برگزار شد
مهم ترین اهداف برگزاری اولین جشنواره فجر آفرینان مهارت طبرستان، شناسايي و معرفي مهارت آموختگان کارآفرین برتر به جامعه و استفاده از توانمندي آنان در جهت ارايه الگوهاي كارآفريني مهارت محور و.. است.



به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی و مرکز اطلاع رسانی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران، مدانلو دبیر جشنواره از آیین اولین جشنواره فجر آفرینان مهارت طبرستان این اداره کل در مرکز آموزش فنی و حرفه ای 22 بهمن ساری خبر داد.
در این مراسم با حضور سیدحسین درویشی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران، حبیبی مدیرکل بازنشستگی استان، لاشکی و رضایی معاونین ادارات کل صمت، بهزیستی استان، کواکبیان رئیس انجمن خیرین مهارت استان، کاظمی مسئول متوسطه هنرستان های اداره کل آموزش و پرورش، معاونین ، مدیران واحدها، کارشناسان، جانبازان سرافراز این اداره کل، روسای مراکز به همراه افتخار آفرینان در عرصه المپیاد ملی مهارت، مسابقات ورزشی مرحله کشوری، جهانی در مرکزآموزش فنی و حرفه ای 22 بهمن ساری برگزارشد.


فریده مدانلو دبیر جشنواره ضمن خیرمقدم و تبریک دهه مبارک فجر و اعیاد شعبانیه گفت: آنچه که هدف نمایی ما در این جشنواره و اصرار برتداوم این راه می باشد، این است که معتقدیم سه ضلع دور نمای موفقیت فرزندان این مملکت براظلاع دانش،علایق و مهارت آراسته می شود اما ضلع مهارت این میان همان حلقه مفقوده ای است که هدف عالی این سازمان و برگزاری این جشنواره می باشد.


سید حسین درویشی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران بیان داشت: مهم ترین اهداف برگزاری اولین جشنواره فجر آفرینان مهارت طبرستان، شناسايي و معرفي مهارت آموختگان کارآفرین برتر به جامعه و استفاده از توانمندي آنان در جهت ارايه الگوهاي كارآفريني مهارت محور، حمایت، تشویق و ايجاد انگيزه در مهارت آموختگان براي راه اندازی كسب و كار جديد، هماهنگی و تبادل نظر با سایر نهادها و ارگانهای ذیربط در سطح استان¬ها و در سطح ملی به منظور حمایت از مهارت آموختگان کارآفرین و تشکیل بانک اطلاعات مهارت آموختگان کارآفرین برشمرد.
در خاتمه این مراسم توسط مسئولین استانی از افتخار آفرینان عرصه المپیاد ملی مهارت، کارآموزان، مربیان، روسای مراکز، کارشناسان برتر کشوری در حوزه آموزش، همچنین از جانبازان سرافزار، نفرات برتر مسابقات ورزشی، حامیان و خیرین مهارت آموزشگاه های آزاد استان با اهداء لوح و جوایز تجلیل شد.