نمایشگاه مد و لباس مازندران خاتمه یافت
نمایشگاه مد و لباس مازندران خاتمه یافت
معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اعلام کرد: ظرفیت‌ها و استعدادهای خوبی در حوزه مد و لباس استان داریم و از این‌رو در اردیبهشت‌ماه سال آینده جشنواره مد و لباس به میزبانی نوشهر برگزار خواهد شد.

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، نمایشگاه مد و لباس فجر مازندران که از 28 بهمن‌ماه در سالن نمایشگاهی این اداره‌کل دایر شده بود، عصر امروز با تقدیر از طراحان و مربیان مد و لباس استان به کار خود پایان داد.

در این برنامه محمدتقی روحی معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، از حضور مدیران مؤسسات، طراحان، اساتید و مزون‌های مد و لباس حاضر در نمایشگاه به ویژه از موسسه «مد ارمک» به عنوان موسسه مجری و هماهنگ‌کننده این رویداد، قدردانی کرد.

وی با اشاره به نوپا بودن انجمن مد و لباس و تشکیل کارگروه ساماندهی مد و لباس در استان که از سال 1401 کار خود را آغاز کرده است، مازندران را یکی از استان‌های برتر در حوزه مد و لباس عنوان کرد شدند که هم علاقمند و هم بازار خوبی برای این حرفه دارد.

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اظهار امیدواری از اینکه شاهد اتفاقات بزرگتر و مفیدتری در بخش مد و لباس استان باشیم، این رویداد را مقدمه‌ای برای جشنواره مد و لباس که اردیبهشت‌ماه در نوشهر برگزار می‌شود، عنوان کرد.

روحی ادامه داد: در صدد هستیم که یک جشنواره معظم با حضور طراحان و اساتید به بهترین شکل انجام شود و استان مازندران با ظرفیت‌های بالایی که دارد، بتواند توانمندی‌های خود را مد و لباس نشان دهد.

 وی از همه هنرمندانی که باوجود محدودیت‌های زمانی، مکانی و اعتباری برگزارکنندگان، در نمایشگاه مد و لباس فجر مازندران حضور یافتند، قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی، یکی از برنامه‌های روز پایانی در این رویداد فرهنگی – هنری تشکیل کارگاه آموزشی طراحی مد و لباس در سالن کنفرانس اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بود که با استقبال دانشجویان و طراحان مد و لباس قرار گرفت.

پایان‌بخش این برنامه چهار روزه، تقدیم لوح سپاس به طراحان، اساتید، هنرمندان و مدیران مؤسسات مد و لباس استان مازندران بود.