پیام استاندار مازندران به مناسبت فرا رسیدن میلاد حضرت علی اکبر (ع) و هفته جوان
پیام استاندار مازندران به مناسبت فرا رسیدن میلاد حضرت علی اکبر (ع) و هفته جوان
سیدمحمود حسینی پور، پیام عالی دولت در مازندران با صدور پیامی؛ فرا رسیدن میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان را تبریک گفت. ‎

ندای تجن- متن کامل این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جوانان، مهمترین و ارزشمند ترین سرمایه های این مرز و بوم هستند که می توانند با تعهد، تلاش، تخصص و اخلاص کم نظیر خود، آینده موفق ایران اسلامی را در عرصه های جهانی تضمین کنند.

توسعه ایران اسلامی با تکیه بر آگاهی و مسئولیت پذیری جوانانی رقم خواهد خورد که قلب های شان آکنده از نور الهی و افکار شان مملو از امید، بالندگی و نیل به اهداف آرمانی انقلاب اسلامی باشد.

اینجانب جوانان مازندرانی را مسئولیت پذیر ترین، پرتلاش ترین و مستعدترین جوانان عصر حاضر می دانم و این مهم بارها و بارها در مقاطع حساس تاریخی به اثبات رسید و اطمینان دارم؛ این عزم و اراده پولادین و استعداد ناب می تواند راه گشای بسیاری از مشکلات و بن بست ها باشد.

جوانان بعنوان قشر تاثیرگذار و نیروی محرک در جامعه در انتخابات به عنوان مسئله مهم این روزهای کشور، که به فرموده مقام معظم رهبری ( مدظله العالی )، پایه تحول و راه حل مشکلات است، باید پرچمدار و گرما بخش این عرصه باشند؛ چراکه انتخابات یک مشارکت سرنوشت ساز برای تقویت انسجام ملی و همدلی و هم افزایی و حرکت به سمت توسعه همه جانبه است.

میلاد حضرت علی اکبر(ع)، الگوی جوانان ایران اسلامی که بعنوان روز جوان نامگذاری شده را به جوانان شایسته، متعهد و ولایی استان مازندران تبریک و تهنیت می گویم و امیدوارم امروز جوانان با تأسی از حضرت علی‌اکبر (ع)، در مسیر افتخار، عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی گام بردارند و از حضور موثر و خلاق این سرمایه های عظیم در همه عرصه های علمی، عملی و مدیریتی بهره گیری شود و زمینه شکوفایی برای موفقیت روز افزون و اعتلای نام ایران اسلامی فراهم آید.

سیدمحمود حسینی پور