انتخابات جمعه 11اسفند یک عملیات است/در سختی‌ها  توانمان را برای حل مشکل بگذاریم
انتخابات جمعه 11اسفند یک عملیات است/در سختی‌ها  توانمان را برای حل مشکل بگذاریم
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با ببا اینکه حساسیت این دوره از انتخابات بر کسی پوشیده نیست،گفت:انتخابات جمعه ۱۱ اسفند یک عملیات است و این انتخابات جای خطا نیست؛ چرا که دشمن بدنبال مسئله سازی و برجسته سازی است.

ندای تجن- قاسم عزیززاده گرجی معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار و رییس ستاد انتخابات استان،امروز در نشست با فرمانداران و بخشداران استان با اشاره به اینکه، فرمانداران با هماهنگی و تلاش‌هایی که در برگزاری انتخابات انجام دادند، به نوعی با برنامه ریزی و تمهید مقدمات لازم در روز اخذ رای، شاهد نتیجه دادن زحمات شبانه روزی خواهیم بود، اظهار کرد: انقلاب ما متاثر از عاشورا و انتظار است و همین نقطه، مشکل دشمنان با کشور ما است.

وی فرهنگ عاشورا و انتظار را نقطه تقابل ما با دشمن دانست و افزود: انتظار فرج یعنی انتظار تحقق یافتن آرمان بزرگ، که نشانه‌های جهانی شدن آن را در منطقه مشاهده می‌کنیم، انقلاب ما با تفکر فرج و حضرت ولیعصر عجل الله تعالی فرجه الشریف راه خودش را در منطقه خاورمیانه می‌پیماید.

رییس ستاد انتخابات استان بیان کرد:پیام عاشورا برای ما این است که هیچ وقت نباید در سختی ها و مشکلات این فکر را کنیم که تکلیف از ما ساقط شد،بلکه در سختی ها و مشقت ها باید تمام توانمان را بگذاریم برای حل مساله و مشکل،چرا که حتی اگر مساله حل نشد اما تکلیفمان را انجام دادیم.

این مسئول تصریح کرد: بواسطه رهبری امام بزرگوار، هدایت‌های مقام معظم رهبری و همراهی مردم، حکومتی تشکیل شد که آرزوی انبیاء و ائمه بود که این فرصت تشکیل حکومت در نظام جمهوری اسلامی ایران می‌بایست در جهت تحقق احکام اسلامی قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران یادآور شد: مسئولین باید زمینه ساز ظهور باشند، تلاش‌های مسئولین در جهت رفع مشکلات مردم منجر به امیدواری مومنین نسبت به حکومت عدل الهی می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه دشمن با همه توان و ظرفیت برای تحریم و محدود کردن انتخابات پای کار آمده است، اظهار کرد: ۱۵۰۰ شبکه فارسی زبان با موضوع انتخابات لحظه به لحظه برای مردم ما برنامه تولید می‌کنند تا بتوانند میان مردم و انتخابات فاصله بیندازند.