خادمیاران رضوی شهرستان ساری با پویش ملی جشن مهدوی همراه شدند
خادمیاران رضوی شهرستان ساری با پویش ملی جشن مهدوی همراه شدند
همزمان با ولادت با سعادت منجی عالم بشریت مهدی صاحب الزمان ارواحنا فداه ، مراسم جشن نیمه شعبان خادمیاران رضوی در حسینیه صاحب الزمان(عج) ساری واقع در بلوار شمشيربند برگزار گردید.

به گزارش ندای تجن به نقل از آستان نیوز از مازندران، در روز ولادت حضرت بقیه الله الاعظم (عج) پویش ملی ۱۱۹۰ جشن مهدوی ، جشن باشکوهی توسط خادمیاران و یاوران رضوی به میزبانی کانون محلی حسینیه صاحب الزمان و با حضور سیدجمال احمدی معاونت اجتماعی استان ، سیدعباس حسینی نژاد دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان ساری ، معاونین و دیگر مسئولین با حضور جمع کثیری از خادمیاران و یاوران رضوی بیش از ۳۰۰ نفر (آقا و خانم) برگزار شد .

در این مراسم حجت الاسلام ایمان خجسته فر معاونت کانون‌های محلی به نمایندگی سیدعباس حسینی نژاد ضمن خیر مقدم احادیثی در وصف امام زمان ارواحنا فداه از قول امام رضا علیه السّلام مطالبی را بیان داشتند .

در ادامه سخنران مراسم حجت الاسلام اندرخورا درباره اهمیت و فضیلت انتظار و برنامه‌های حکومت حضرت مهدی موعود(عج) بیان داشت: امام زمان(عج) از فرزندان رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم است، ذخیره الهی برای اداره یک حکومت جهانی است و خداوند متعال در چندین آیه قرآن این وعده را داده است که این حکومت تشکیل خواهد شد و فرمانده و عامر و هدایت کننده این جنگ امام زمان خواهد بود.

وی با اشاره به آیه “وَ نُرِیدُ أَن نَّمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّهً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ” بیان کرد: و ما می‌خواهیم منّت گذاریم بر مستضعفان و آنها را پیشوایان [مردم] گردانیم و ایشان را وارث [زمین] کنیم .

در این مراسم ، مهدوی خادم الرضا مداح اهل بیت عصمت و طهارت به مرثیه خوانی پرداخت و سپس اجرای گروه سرود نوجوانان ، شادی این جشن به دل حاضرین نشست .

گفتنی است، ادای احترام و تکریم از خانواده های معظم شهدا از خانم مریم ربیعی جعفرآبادی همسر طلبه شهید علی بخشنده و خانم فاطمه رشیدیان زرینی همسر خلبان شهید برات نمایان با اهدای جوایز و متبرکات رضوی ، از ویژه برنامه‌های پویش ملی ۱۱۹۰ در جشن نیمه شعبان خادمین رضوی شهرستان ساری بود .

در ابتدا این مراسم ، خادمیاران رضوی با صلوات خاصه امام رضا ( ع) و همچنین همخوانی شعر زیبای ای صفای قلب زارم… برحال و هوای معنوی مراسم را معطر به شمیم امام رضا علیه السّلام کردند .

  • منبع خبر : روابط عمومی کانون خدمت رضوی ساری