آمار غیر رسمی انتخابات مجلس در مازندران
آمار غیر رسمی انتخابات مجلس در مازندران

به گزارش ندای تجن- براساس اخباری که شمال نیوز گزارش داد.در حوزه انتخابیه نوشهر، چالوس و کلاردشت کامران پولادی به عنوان منتخب مردم منطقه در مجلس انتخاب شده است. آنگونه که برخی منابع خبری روایت کرده اند ، همچنین عبدالوحید فیاضی از حوزه انتخابیه نور و محمودآباد نیز توانست بیشترین آرای مردم را کسب کند. […]

به گزارش ندای تجن- براساس اخباری که شمال نیوز گزارش داد.در حوزه انتخابیه نوشهر، چالوس و کلاردشت کامران پولادی به عنوان منتخب مردم منطقه در مجلس انتخاب شده است.

آنگونه که برخی منابع خبری روایت کرده اند ، همچنین عبدالوحید فیاضی از حوزه انتخابیه نور و محمودآباد نیز توانست بیشترین آرای مردم را کسب کند. در حوزه بابل نیز طبق آمارهای غیررسمی حسن حسن نتاج و احمد فاطمی پیشتاز هستند.

در حوزه انتخابیه بابلسر و فریدونکنار، علی اصغر باقرزاده پیشتاز انتخابات است. در حوزه انتخابیه ساری و میاندورود علی بابایی کارنامی و عالیه زمانی، در حوزه نکا، گلوگاه و بهشهر غلامرضا شریعتی، حوزه آمل و لاریجان رضا حاجی پور، حوزه تنکابن، رامسر و عباس آباد شمس الدین حسینی بیشترین آری مردم را به خود اختصاص داده اند.

در حوزه انتخابیه قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شماالی، عمران عباسی، کمال علیپور، کیوان مرادیان و مصطفی معلمی بیشتر از سایر رقبا رأی آوردند و باید برای نشستن روی صندلی سبز بهارستان در دور دوم رقابت کنند.

مازندران ۹ حوزه انتخابیه و ۱۲ کرسی در مجلس دارد.