رشد ۳۵درصدی آثار رسیده به جشنواره ابوذر/مازندرانی‌ها در جشنواره ملی درخشیدند
رشد ۳۵درصدی آثار رسیده به جشنواره ابوذر/مازندرانی‌ها در جشنواره ملی درخشیدند
رئیس سازمان بسیج رسانه مازندران به دریافت حدود ۷۸۰ اثر در پنجمین جشنواره ابوذر مازندران اشاره کرد و از رشد ۳۵ درصدی آثار رسیده نسبت به سال گذشته گفت.

به گزارش ندای تجن به نقل از ایسنا، عبدالمهدی حق‌شناس امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه استان مازندران بیشترین جوایز نهمین جشنواره ملی ابوذر را از آنِ خود کرد، افزود: ۳ خبرنگار مازندرانی در این جشنواره حائز رتبه شدند. 

وی اضافه کرد: بهناز مقدس از خبرگزاری مهر، راضیه عباسی از نشریه شالیزار و احسان فقیهیان از صدا و سیما در جشنواره ملی ابوذر موفق به کسب رتبه شدند. 

رئیس سازمان بسیج رسانه مازندران یادآور شد: خبرنگاران مازندرانی در بخش های مصاحبه، تیتر و مستند به این موفقیت دست یافتند. 

حق‌شناس با بیان اینکه سال گذشته نیز دو خبرنگار از استان مازندران در جشنواره ملی ابوذر حائز رتبه شدند، ادامه داد: اختامیه نهمین جشنواره ملی ابوذر ۱۷ اسفندماه در استان خوزستان و شهر اهواز برگزار و برگزیدگان در بخش‌های گزارش، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، عکس، اینفوگرافی، موشن‌گرافی، کلیپ و گزارش ویدیویی، مستند و پادکست تجلیل خواهند شد. 

وی با اعلام اینکه نتایج پنجمین جشنواره ابوذر مازندران مشخص شده و اختتامیه آن بزودی برگزار می‌شود، از در دست تدوین بودن کتاب ابوذر پنجم خبر داد و افزود: کتاب جشنواره ابوذر مازندران برای سومین سال متوالی منتشر و همزمان با اختتامیه توزیع خواهد شد. 

رئیس سازمان بسیج رسانه مازندران به دریافت حدود ۷۸۰ اثر در پنجمین جشنواره ابوذر مازندران اشاره کرد و از رشد ۳۵ درصدی آثار رسیده نسبت به سال گذشته گفت و گفت: اقبال و گرایش به جشنواره ابوذر مازندران متاثر از برگزاری دقیق و علمی این جشنواره در سال‌های گذشته است. 

حق‌شناس افزود: جشنواره ابوذر مازندران نشان داد با برگزاری مداوم جشنواره‌های رسانه‌ای می‌توان موجبات ارتقاء کیفی آثار خبرنگاران را فراهم کرد و نمونه آن اینکه در جشنواره ملی ابوذر، بیشترین جوایز به استان مازندران اختصاص یافت.
انتهای پیام