می‌خواهیم سرمایه‌گذاری را کاملا در اختیار بخش خصوصی قرار دهیم
می‌خواهیم سرمایه‌گذاری را کاملا در اختیار بخش خصوصی قرار دهیم
استاندار مازندران با بیان اینکه بخش سرمایه‌گذاری برای ما بسیار اهمیت دارد، گفت: ما می‌خواهیم کامل این بخش را در اختیار بخش خصوصی قرار بدهیم‌. ‎

ندای تجن- سیدمحمود حسینی‌پور در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان، ضمن تقدیر از مردم به‌واسطه حضور گرمشان در انتخابات، اظهار کرد: این قول را بدهم که مسوولان استان که با پذیرش مسدولیت سنگین‌تر در جهت برنامه‌ریزی بهتر انشالله برای رشد بهتر استان و رفع مشکلات معیشتی همواره فعال‌تر هستند.

وی افزود: نمونه آن، این است که یک روز بعد از انتخابات این جلسه مهم اقتصادی برای رفع مشکلات اقتصادی استان برگزار شد، در برنامه داریم که یک برنامه راهبردی را با محوریت اقتصاد دریاپایه با نگاه احیای ظرفیت نهفته در اقتصاد دریا اجرایی کنیم.

حسینی‌پور، خاطرنشان کرد: با بهره‌گیری از راهبردهای مقام معظم رهبری و هم سیاست‌های دولت‌ سیزدهم در توسعه کشورهای خزر بازار کشورهای اطراف دریای خزر را برای استان مازندران یک فرصت می‌دانیم.

استاندار مازندران، عنوان کرد: ساماندهی و دانش‌بنیان کردن تولید که کیفیت تولید را بتوانیم متناسب با استانداردهای جهانی ارتقا ببخشیم، تغییرات در نوع بذری که در حوزه کشاورزی دانش‌بنیان استفاده می‌شود صورت بگیرد.

این مسوول با بیان اینکه آمارهایی که در استان داریم دقیق نیست، عنوان کرد: باید بررسی شود متناسب با آمارهای جدید برنامه‌ریزی صورت بگیرد.

وی تاکید کرد: اگر بتوانیم به همت مدیران اقتصادی یک برنامه جدید راهبردی را اجرا کنیم تا تولیدات صادرات‌محور شود، چرا که تولیداتمان صادرت‌محور نیست و ممکن است افزون بر نیازهای داخلی باشد.

حسینی‌پور با اعلام اینکه بخش سرمایه‌گذاری برای ما بسیار اهمیت دارد، گفت: ما می‌خواهیم کامل این بخش را در اختیار بخش خصوصی قرار بدهیم واقعیت مسئله اینکه اقتصاد را کامل در اختیار بخش خصوصی بگذاریم، در این رابطه اهلیت‌سنجی کنیم.

وی اضافه کرد: دوم اینکه دولت باید بتواند از تصدی‌گری خودش را رها کند و به نظارت و راهبردهای کلان استان بیشتر بپردازیم.