پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به مناسبت درگذشت خبرنگار و مدیرمسئول نشریه شالیزار “مرحوم سید امید ساداتی”
پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به مناسبت درگذشت خبرنگار و مدیرمسئول نشریه شالیزار “مرحوم سید امید ساداتی”

به گزارش ندای تجن-متن پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران احسان آهنگر به این شرح است: : کُلُّ مَن عَلَیها فان و یَبقی وَجهِ رَبِّکَ ذُوالجَلالَ وَالإِکرام آری خبرش آمد از پس تمامی اخباری که در صحیفه‌ی دلش باقی ماند. چنان سنگین و جانسوز که به دشواری در باورمان می‌نشیند. و او رفت در گذر […]

به گزارش ندای تجن-متن پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران احسان آهنگر به این شرح است:

: کُلُّ مَن عَلَیها فان و یَبقی وَجهِ رَبِّکَ ذُوالجَلالَ وَالإِکرام

آری خبرش آمد از پس تمامی اخباری که در صحیفه‌ی دلش باقی ماند. چنان سنگین و جانسوز که به دشواری در باورمان می‌نشیند. و او رفت در گذر بی‌صدای ثانیه‌های دنیای فانی، تا باقی شود به بقای احدیت، در آغازی بی‌پایان، تقدیری رقم خورد که تنها با تسلیم در برابر اراده لایزال الهی به مصداق آیه شریفه الَّذینَ إِذَا أَصابَتهُم مُصیبَةُ قالوُ إِنَّا لِلَّه و إِنَّا إِلَیهِ راجِعون، می‌توان از پس سنگینی داغش برآمد.

با دلی آکنده از غم و سرشار از همدردی، سوگ بزرگ عروج خبرنگار متعهد و مدیر نشریه‌ی شالیزار را به خانواده مکرّم و داغدارش، جامعه‌ی هنری و اصحاب خبر و رسانه استان مازندران، به ویژه شهروندان فهیم شهرستان تنکابن تسلیت عرض می‌نمایم و یادش را هماره در پسِ فریادِ جرسِ کاروانِ رحیل که نوای إِرجَعی آن در گوش بازماندگان قافله‌ی صبر، زمزمه‌ی وصلی دوباره را می‌سراید گرامی می‌داریم و برای روح آسمانی‌اش مغفرت ایزدی و بازماندگانش صبر جزیل از درگاه خداوندگار بخشاینده مسئلت می‌نمایم.

احسان آهنگر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران

  • منبع خبر : روابط عمومی