متن پیام تسلیت خانه مطبوعات و رسانه‌ها، سازمان بسیج رسانه و فعالان رسانه مازندران برای درگذشت سیدامید ساداتی
متن پیام تسلیت خانه مطبوعات و رسانه‌ها، سازمان بسیج رسانه و فعالان رسانه مازندران برای درگذشت سیدامید ساداتی
متن پیام خانه مطبوعات و رسانه ها، سازمان بسیج رسانه و فعالان رسانه مازندران به مناسبت درگذشت سید امید ساداتی به این شرح است:

به گزارش ندای تجن- خانه مطبوعات و رسانه های استان مازندران درگذشت خبرنگار ، دکتر سید امید ساداتی را تسلیت گفت.

خانه مطبوعات و رسانه های استان مازندران در پیامی در گذشت مدیرمسئول نشریه شالیزار و نماینده خانه مطبوعات شهرستان تنکابن شادروان سیر امید ساداتی را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: شادروان سید امید ساداتی یکی از خبرنگاران متعهد و با اخلاق رسانه های استان مازندران بوده که در مدت حضور خود بعنوان نماینده خانه مطبوعات شهرستان تنکابن اقدامات خوبی از خود به یادگار گذاشته است.

همچنین در این پیام تاکید شد: شادروان سید امید ساداتی در فعالیت حرفه ای رسانه ای همواره دغدغه مردم را داشت و پرداختن به مسایل و موارد مربوط به زندگی مردم در اولویت فعالیت های رسانه ای وی قرار داشت.

در این پیام اشاره شد: وی در زمان مسئولین نمایندگی خانه مطبوعات شهرستان تنکابن همواره پیگیر مسایل اصحاب رسانه بود و در چند دوره بعنوان نماینده برتر خانه مطبوعات مازندران انتخاب و بعنوان مدیرمسئول نشریه شالیزار نیز با مدیریت خوب خود بارها و بارها در جشنواره های مختلف رتبه های برتر توسط این نشریه کسب شد.

در این پیام تاکید شد: خانه مطبوعات و رسانه استان مازندران فقدان دردناک این خبرنگار محجوب و بااخلاق را به خانواده بزرگوار ساداتی ، اصحاب محترم رسانه شهرستان تنکابن تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن مرحوم طلب مغفرت و برای بازماندگان صبر آرزومندیم.

در کانال درگاه رسانه های مازندران با مدیریت اشکان جهان آرای نیز یادداشتی درباره وی نوشته شده بود که به این شرح است:

جامعه رسانه‌ای مازندران یکی دیگر از چهره‌های فعال و دغدغه‌مندش را از دست داد.

سید امید ساداتی، روزنامه‌نگار جوان تنکابنی را می‌توان از شاخص‌های رسانه‌ در غرب مازندران نامید. تلاش کرد رسانه‌داری را در غرب مازندران با رعایت اصول حرفه‌ای تجربه و محقق کند.
نشریه شالیزار را به رسانه‌های مازندران افزود و با نگاهی حرفه‌ای به جای آن‌که گستره استانی و منطقه‌ای برای شالیزار برگزیند، آن‌ را به عنوان رسانه‌ای محلی در گستره شهرستان تنکابن روی پا نگه داشت.

به تولید محتوا اهمیت داد و کوشید با کمک همکاران جوان و دغدغه‌مندش شالیزار را به رسانه‌ای تولیدمحور و آبرومند در غرب استان تبدیل کند و در این مسیر موفق بود.

در دوره فیک‌نیوزها و نشریات رپرتاژی، امثال شالیزار و سید امید ساداتی چراغ‌های روشنی در تاریکی هستند.
افسوس که جهان فرصت بیشتر زیستن و اثرگذارتر بودن به مدیرمسئول جوان نشریه شالیزار را نداد.

درگذشت این همکار دغدغه‌مند را به خانواده عزیزش به ویژه همکار گرامی‌مان سید نوید ساداتی و همچنین به جامعه رسانه مازندران تسلیت می‌گوییم و آرامش و شادی روح زنده‌یاد سید امید ساداتی را از خداوند خواستاریم.

پیام تسلیت رئیس سازمان بسیج رسانه مازندران به مناسبت درگذشت شادروان “سید امید ساداتی” مدیرمسئول نشریه

شالیزار وَمَا كَانَ لِنَفْسٍ أَنْ تَمُوتَ إِلَّا بِإِذْنِ اللَّهِ كِتَابًا مُؤَجَّلًا فقدان ناباورانه زنده‌یاد سید امید ساداتی مدیرمسئول نشریه شالیزار، موجب تألم و تاثر فراوان شد. مرحوم ساداتی خبرنگاری متعهد، دلسوز و توانمند بود که در دوره فعالیت رسانه‌ای خویش، تمام تلاشش را در راه اعتلای اندیشه، آگاهی‌بخشی و تبیین مطالبات مردم سپری کرد.

وی انسانی بامعرفت و از روزنامه‌نگاران زبده و سختکوش استان مازندران بود که با گردهم آوردن جمعی از خوبان رسانه در نشریه شالیزار به رسالت مطبوعاتی خویش عمل کرد. اینجانب و مجموعه سازمان بسیج رسانه مازندران ضمن ابراز همدردی، فقدان دردناک این خبرنگار محجوب و بااخلاق را به خانواده سوگوار ایشان و اصحاب محترم رسانه به‌ویژه همکاران نشریه شالیزار تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند مهربان برای درگذشته‌ی فرهیخته، طلب مغفرت و آمرزش و برای بازماندگان ارجمند، شکیبایی و قرار خواستارم.

عبدالمهدی حق‌شناس رئیس سازمان بسیج رسانه استان مازن

در متن پیام تسلیت رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تنکابن در پی درگذشت سید امید ساداتی مدیر مسئول نشریه شالیزار تنکابن نوشته شده است.

أَعوذُ بِاللَّهِ مِنَ الشَّیطانِ الرَّجیمِ بِسمِ‌اللهِ الرَّحمَنِ الرَّحیمِ «كُلُّ نَفْسٍ ذائِقَةُ الْمَوْتِ وَ إِنَّما تُوَفَّوْنَ أُجُورَكُمْ يَوْمَ الْقِيامَةِ فَمَنْ زُحْزِحَ عَنِ النَّارِ وَ أُدْخِلَ الْجَنَّةَ فَقَدْ فازَ وَ مَا الْحَياةُ الدُّنْيا إِلاَّ مَتاعُ الْغُرُورِ» هر انسانی طعم مرگ را مي‌چشد، و به تحقيق در روز قيامت مزد اعمال شما را، به كمال خواهند داد و هر كس را از آتش دور سازند و به بهشت درآورند به پيروزي رسيده است، و اين زندگي دنيا جز متاعي فريبنده نيست. سوره‌ی نساء – آيه‌ی ۱۵

خبر پرواز آسمانی دوست و همکار هنرمند، خبرنگار زبده، متعهد و خوش‌قلم این دیار سرتاسر عشق، آن هم در واپسین روزهای سال، موجی از غم و اندوه را بر پیکره‌ی فرهنگ، هنر و رسانه‌ی این خطه افکند و سرمای زمستان را بیش از پیش نه بر دل که بر جانمان نشاند. لذا با نهایت تأسف و تأثر، با دلی آکنده از غمِ فراقِ یار و همراه هنرمند و فرهیخته‌مان، فقدان او را بر جامعه‌ی بزرگ فرهنگ، هنر و رسانه شهرستان، استان و کشور تسلیت گفته، از خداوندگار عالم امکان علوّ درجات اخروی را در مسیر سفر روح‌بخش جهانِ ملکوت برای آن بزرگمرد، و صبری جزیل را برای بازماندگانش مسئلت می‌نمایم.

عباس روجائی رئیس اداره‌ فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تنکابن

لازم به ذکر است مراسم تشییع پیکر زنده یاد سید امید ساداتی مدیر مسئول نشریه شالیزار تنکابن ، دیروز در تنکابن برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تنکابن،  پیکر زنده یاد سید امید ساداتی مدیر مسئول نشریه شالیزار تنکابن با حضور دکتر سید شمس الدین حسینی نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی ، دکتر داجلیری معاون محترم استاندار و فرماندار ویژه تنکابن به همراه معاونین فرماندار ، بخشداران ، روسای ادارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های تنکابن و رامسر ، رئیس و  اعضای شورای اسلامی شهر تنکابن ، سایر مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان ،   اصحاب  فرهنگ ،هنر و رسانه  و مردم قدرشناس منطقه ، تا جایگاه ابدی (  گلزار شهدای سلیمان آباد) بدرقه گردید.

  • منبع خبر : سایر رسانه ها