خبرنگار مازندرانی برگزیده دومین جشنواره ملی کتابخوان و رسانه شد
خبرنگار مازندرانی برگزیده دومین جشنواره ملی کتابخوان و رسانه شد
مجتبی قربانی خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بلاغ از استان مازندران با اثر "ملاقاتی با یار مهربان؛ قامت این دوستی بلندتر از دیوارهای زندان است" توانست در بخش تیتر حائز رتبه دوم این جشنواره شود.

ندای تجن- به گزارش چامه شمال، پیش از ظهر امروز آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی کتابخوان و رسانه با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برگزار شد.

مجتبی قربانی خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بلاغ از استان مازندران با اثر “ملاقاتی با یار مهربان؛ قامت این دوستی بلندتر از دیوارهای زندان است” توانست در بخش تیتر حائز رتبه دوم این جشنواره شود.

دومین جشنواره کتابخوان و رسانه، در حوزه خبرگزاری‌ها و مطبوعات در ۱۱ محور گزارش، خبر، تیتر، یادداشت، مقاله، گفتگو و میزگرد، روایت، داستان کوتاه در قالب متن و چندرسانه‌ای، عکس (گزارش تصویری، تک‌عکس و…) و گرافیک (اینفوگرافیک، پوستر، کاریکاتور و…) در قالب صوت و تصویر، برگزار شد که هر بخش دارای دو برگزیده بود.

شایان ذکر است: قربانی پیش از این نیز در نخستین جشنواره کتابخوان و رسانه موفق شده بود رتبه دوم بخش گفتگو را با اثر “حسین‌آباد هر روز عشق ورق می‌زند” را از آنِ خود کند.