ورود گروه ۱۱ نفره اینفلوئنسرهای چینی به رشت
ورود گروه ۱۱ نفره اینفلوئنسرهای چینی به رشت
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان از ورود گروهی از فعالان مجازی کشور چین به استان گیلان شهر رشت خبر داد.

ندای تجن- به گزارش میراث‌آریا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان، ولی جهانی با اعلام این خبر گفت: اینفلوئنسرهای چینی در قالب پروژه‌ای با عنوان «ایران سلام» به استان گیلان سفر کرده‌اند و بازدید از جاذبه‌های رشت، بندرانزلی، فومن، شفت و رودبار در دو روز برای آنها برنامه‌ریزی شده است. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان ادامه داد: ایران سلام با موضوع طبیعت و تنوع اقلیمی، تاریخی و فرهنگی، جاده ابریشم و خوراک در ۱۲ استان کشور با لحاظ کردن تکراری نبودن مسیرها و جاذبه‌ها برای اینفلوئنسرهای چینی برنامه‌ریزی و برگزار شده است.

او با بیان اینکه ۲۰ اینفلوئنسر چینی با بیش از ۶۰ میلیون دنبال‌کننده با سفر به مناطق مختلف کشورمان تولید محتوا می‌کنند، تصریح کرد: با توجه به سلیقه‌های مختلف گردشگران، مقاصدی با محصولات و توانمندی‌های متنوع برای گروه‌های چینی برنامه‌ریزی شده است.

جهانی ادامه داد: در روز اول سفر این گروه از اقامتگاه بوم گردی بهشت در روستای موشنگاه بازدید و از نزدیک با آداب و رسوم بومی و محلی مردم گیلان آشنا شده و با خوراک محلی و شیرینی سنتی بومی پذیرایی شدند.