تمهيدات پليس پيشگيري براي چهارشنبه آخر سال
تمهيدات پليس پيشگيري براي چهارشنبه آخر سال
سرهنگ جعفري، رئيس پليس پيشگيري استان مازندران با اشاره به تمهيدات پليس در چهارشنبه آخر سال از شهروندان خواست با رعايت نکات ايمني پليس را در خدمت رساني بهتر به مردم ياري کنند.

به گزارش ندای تجن به نقل از خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ ” سيد محسن جعفري ” اظهار داشت:  ماموران انتظامي کلانتري و پاسگاه هاي سطح استان با نزديک شدن به چهار شنبه پاياني سال مانند سال هاي گذشته براي اجراي ماموريت و تامين آسايش شهروندان آماده بوده و طرح هاي پيشگيرانه را  اجرا مي کند. 

وي با اعلام اينکه برخورد با توزيع کنندگان مواد محترقه به صورت ويژه در دستور کار کوپ هاي سطح استان قرار گرفته است گفت : ماموران انتظامي در عمليات هاي متعدد موفق به کشف 70 هزار و 428 عدد مواد محترقه شدند.

سرهنگ جعفري با اشاره به اينكه در اين رابطه 22 متهم دستگير شده ، اذعان داشت: به استناد قانون مجازات اسلامي هر گونه قاچاق ، خريد و فروش و … مواد منفجره و محترقه به طور غير مجاز جرم محسوب شده و مرتکب آن به مجازات مندرج در قانون محکوم خواهد شد.

وي در خاتمه با هشدار به كساني كه بخواهند با تهيه و توزيع مواد محترقه زمينه بي نظمي و ايجاد رعب و وحشت در بين شهروندان را فراهم سازند، افزود : طي هماهنگي هاي صورت گرفته با مرجع قضايي برخورد قاطعانه اي با اينگونه افراد صورت خواهد گرفت.

رئيس پليس پيشگيري استان مازندران در خاتمه  با تاکيد بر اينکه  پليس بدون مشارکت و همياري مردم نمي تواند در ماموريت هاي خود  موفق باشد از شهروندان خواست با رعايت نکات ايمني پليس را در خدمت رساني بهتر به مردم ياري دهند.