مردم این ۱۵ شهر بخاطر صداقت در کسب‌وکار جهانی شدند
مردم این ۱۵ شهر بخاطر صداقت در کسب‌وکار جهانی شدند
شهرهایی که به یکپارچگی شهرت دارند، احتمالاً چارچوب‌های قانونی قوی‌تر، فساد کمتر و شیوه‌های تجاری قابل اعتماد دارند که اعتماد سرمایه‌گذاران را افزایش می‌دهد.

ندای تجن- به گزارش اطلاعات آنلاین، صداقت و اعتماد از ارکان حیاتی برای هر کسب و کاری است که بر موفقیت کلی آن تأثیر می‌گذارد. بر اساس نظرسنجی اعتماد PwC در سال ۲۰۲۳ بیش از ۹۱ درصد از مدیران کسب و کار اذعان دارند که ایجاد و حفظ اعتماد تا حد زیادی سودآوری را بهبود می‌بخشد.

برعکس، فقدان اعتماد می تواند منجر به فرسایش در ارزش برند، عملکرد مالی و مانع حفظ استعداد شود. در چشم‌انداز رقابتی امروزی، که انتظارات مصرف‌کننده به طور مداوم در حال تغییر است، اعتماد برای کسب‌وکارها در تمام صنایع ضروری‌تر شده است. اما در این مطلب که یاهو منتشر کرده برای مشخص کردن صادق‌ترین شهرها در جهان، از امتیازسرمایه‌گذاری خطرپذیر Finom در رتبه‌بندی نوآورترین شهرهای آن‌ها استفاده شده تا ۱۵ شهر برتر جهان بر اساس نمرات سرمایه خطرپذیر انتخاب شوند.

ایده این بوده است که محیط‌های شفاف و قابل اعتماد سرمایه گذاری را جذب کند. صداقت باعث تقویت اعتبار، کاهش ریسک برای سرمایه گذاران و تشویق آنها به تخصیص سرمایه می‌شود. شهرهایی که به یکپارچگی شهرت دارند، احتمالاً چارچوب‌های قانونی قوی‌تر، فساد کمتر و شیوه‌های تجاری قابل اعتماد دارند که اعتماد سرمایه‌گذاران را افزایش می‌دهد.همچنین در این فهرست صداقت فردی این شهرها نیز در نظر گرفته شده است.

اما فهرست شهرها به شرح زیر است:

رتبه پانزدهم: پکن پایتخت چین

رتبه چهاردهم: هانگژو در چین

رتبه سیزدهم: شانگهای چین

رتبه دوازدهم: آستین تگزاس

رتبه یازدهم: تورنتو کانادا

رتبه دهم: پاریس

رتبه نهم: شیکاگو

رتبه هشتم: لس آنجلس

رتبه هفتم: توکیو

رتبه ششم: برلین آلمان

رتبه پنجم: سنگاپور

رتبه چهارم: لندن

رتبه سوم: بوستون ماساچوست آمریکا

رتبه دوم: سان فرانسیسکو

رتبه اول: نیویورک

شهرت شهر نیویورک برای صداقت ناشی از چارچوب قانونی قوی، حکمرانی شفاف و اجرای دقیق قوانین آن است. بخش مالی شهر که توسط نهادهای نظارتی مانند SEC و NYDFS نظارت می‌شود، یکپارچگی را در اولویت قرار می‌دهد و اعتماد سرمایه‌گذاران را تقویت می‌کند. علاوه بر این، جمعیت متنوع آن فرهنگ مسئولیت پذیری و رفتار اخلاقی را پرورش می‌دهد. ابتکارات شفافیت و اقدامات ضد فساد، شیوه‌های تجاری منصفانه را تضمین می‌کند و آن را به مقصدی جذاب برای سرمایه گذاری جهانی تبدیل می‌کند. علاوه بر این، تعهد این شهر به حمایت از حاکمیت قانون و مبارزه با تقلب، بر شهرت آن به عنوان قابل اعتمادترین شهر در ایالات متحده تأکید می‌کند.