مشکلات معیشتی و کمبود دارو نان و جان مردم را تهدید می‌کند/ تعرفه برق در حوزه انتخابیه 15 برابر سایر نقاط استان است
مشکلات معیشتی و کمبود دارو نان و جان مردم را تهدید می‌کند/ تعرفه برق در حوزه انتخابیه 15 برابر سایر نقاط استان است
نماینده مردم سراوان در مجلس با انتقاد از اینکه مشکلات معیشتی و کمبود دارو نان و جان مردم را تهدید می‌کند، خطاب به وزیر نیرو یادآور شد که تعرفه برق در حوزه انتخابیه 15 برابر سایر نقاط استان است و ضروری است به این موضوع توجه شود.

به گزارش ندای تجن به نقل از خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، ملک فاضلی در نشست علنی امروز (دوشنبه، 21 اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری با انتقاد از اینکه مشکلات معیشتی و کمبود دارو نان و جان مردم را تهدید می‌کند، گفت: از وزارت نیرو برای اجرای پروژه‌های آب و برق تشکر می‌کنیم اما متأسفانه تعرفه برق در حوزه انتخابیه 15 برابر سایر مناطق استان است و پرداخت آن برای مردم امکان‌پذیر نیست بنابراین از وزیر نیرو درخواست می‌کنیم که تعرفه با الگوی گرمسیری درجه یک و حداقل 8 ماه محاسبه شود.

نماینده مردم سراوان در مجلس ادامه داد: مرز تنها راه تأمین نان است و نباید در ماه مبارک رمضان با انسداد مرز سفره افطاری و سحری مردم خالی از نان شود.

وی افزود: راه شهرستان‌ مرزی گلشن و بخش‌هایی از حوزه انتخابیه فاقد ارتباط است و سبب کشتار روزانه می‌شود، ضروری است به این موضوع توجه شود، همچنین عدم پرداخت حقوق و مزایای آموزگاران و شرکتی‌ها و تعیین تکلیف وضعیت آنها نارضایتی‌های گسترده‌ای را به دنبال داشته است.

فاضلی یادآور شد: فضای مجازی و رأی بدون حضور قداست انتخاب حقیقی را مورد سوال قرار داده و در این رابطه از مردم حوزه انتخابیه بابت رنجی که به دلیل کمبودهای فراوان تحمل می‌کنند، عذرخواهی می‌کنیم و از دولت می‌خواهم توجه خاصی را به مردم این منطقه مرزی داشته باشد