استاندار از بانک ملی ساری بازدید کرد
استاندار از بانک ملی ساری بازدید کرد
استاندار مازندران از بانک ملی ساری بازدید کرد.

ندای تجن- سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران؛ در جریان بازدید از شعبه مرکزی بانک ملی ساری، از آماده‌باش بانک‌های مازندران برای خدمات مالی و پولی به مسافران نوروزی خبر داد. ‎

دغدغه پیشگیری از بروز اختلال در ارائه خدمات بانکی طی روزهای حضور مسافران در مازندران حتی پای نماینده عالی دولت در استان را نیز به شعبه مرکزی بانک ملی ساری کشاند تا از نزدیک در جریان آخرین وضعیت اقدامات انجام شده بانک‌ها در نوروز قرار بگیرد.

سید محمود حسینی‌پور، در جریان بازدید از شعبه مرکزی بانک ملی ساری، گفت: با توجه به فرارسیدن تعطیلات نوروزی و ورود شمار زیادی از مسافران و گردشگران به مازندران، سهمیه تخصیصی اسکناس به بانک‌های عامل این استان باید افزایش یابد تا مردم در تامین اسکناس با مشکل مواجه نشوند.

در این زمینه با بانک مرکزی مکاتبه و پیگیری لازم صورت خواهد پذیرفت.

وی از تهیه و تامین اسکناس‌های مورد نیاز بانک‌های مازندران در تعطیلات نوروزی خبر داد و افزود: با وجود برخی محدودیت‌ها، منابع مالی مورد نیاز و همچنین اسکناس‌های نو و تازه برای بانک‌های مازندران تامین شده تا در روزهای پایانی سال و همچنین تعطیلات نوروز، برای عرضه پول نقد توسط بانک‌ها در این استان مشکلی وجود نداشته باشد.

مقام عالی دولت در مازندران با اشاره به ازدحام مردم در بانک‌ها برای تامین نقدینگی و همچنین اسکناس‌های نو، از کارکنان شبکه بانکی استان خواست علاوه داشتن سعه صدر و برخورد مناسب با مشتریان، در توزیع اسکناس نو و تازه بین مردم، عدالت را رعایت کنند.

استاندار مازندران همچنین از تعیین کشیک نوروزی بانک‌های استان در ایام تعطیلات با هدف خدمات‌رسانی مطلوب به مردم خبرداد و گفت: بانک‌ها باید در ساعات باقیمانده سال تلاش ویژه‌ای برای پیگیری امور مردم داشته باشند.