بازارچه دائمی صنایع‌دستی در ساری به بهره‌برداری رسید
بازارچه دائمی صنایع‌دستی در ساری به بهره‌برداری رسید
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از برپایی بازارچه دائمی صنایع‌دستی در شهرستان ساری خبر داد.

ندای تجن- به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، حسین ایزدی گفت: بازارچه دائمی صنایع‌دستی ساری در بازار امام رضا با پیگیری معاونت صنایع دستی و اداره شهرستان ساری و در پی تفاهم‌نامه با انجمن صنایع‌دستی استان و مدیریت بازار امام رضا به صنعتگران صنایع‌دستی استان واگذار شد. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران افزود: براساس این تفاهم‌نامه صنعتگران می‌توانند در طول چندین سال در یکی از پرتردد ترین بازارهای مرکز استان مازندران به صورت تقریبا رایگان در این فروشگاه‌ها به تولید و فروش محصولات خود بپردازند.

ایزدی با اشاره به اختصاص ۱۶ غرفه در بازار امام رضا به بازارچه دائمی صنایع‌دستی، تصریح کرد: ایجاد این بازارچه‌ها از جمله برنامه‌های اولویت‌دار معاونت صنایع‌دستی برای حل بخشی از دغدعه‌های هنرمندان در زمینه بازاریابی محسوب می‌شود.

او تاکید کرد: تمامی محصولات در این بازارچه دائمی صنایع‌دستی تحت نظارت معاونت صنایع‌دستی تولید و عرضه می‌شود و گردشگران مقیم در شهرستان ساری می‌توانند علاوه بر فروشگاه‌های تحت نظارت اداره‌کل، سوغات صنایع‌دستی بومی استان را از این بازارچه تهیه کنند.

بازارچه دائمی صنایع‌دستی شهرستان ساری از ساعت ۸ الی ۲۲ در بازار امام رضای ساری میزبان علاقه‌مندان است.