آزادسازي 6 هزار متر از زمين‌هاي کشاورزي به ارزش 3 هزار ميليارد ريال در محمودآباد/دستگيري سارق اماکن خصوصي در ” گلوگاه
آزادسازي 6 هزار متر از زمين‌هاي کشاورزي به ارزش 3 هزار ميليارد ريال در محمودآباد/دستگيري سارق اماکن خصوصي در ” گلوگاه
پایگاه خبری پلیس بخشی از گزارشات خود را برای ما ارسال کرد که به این شرح است.

ندای تجن- فرمانده انتظامي استان مازندران از تخريب ديوارکشي در اراضي کشاورزي و آزادسازي 6 هزار متر از آن زمين ها به ارزش 3 هزار ميليارد ريال در شهرستان محمودآباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سردار “حسن مفخمي شهرستاني” در تشريح اين خبر بيان داشت: در اجراي طرح برخورد با ساخت و سازهاي غير مجاز در اراضي کشاورزي و در پي کسب خبري مبني بر ساخت و سازهاي غيرمجاز در بخشي از زمين هاي کشاورزي حريم شهري شهرستان محمودآباد، موضوع در دستور کار ماموران انتظامي قرار گرفت.

وي افزود: ماموران کلانتري 11 در شهرستان محمودآباد پس از شناسايي زمين هاي مذکور با اقدامات پليسي و دعوت از کارشناسان امور اراضي سازمان جهاد کشاورزي و با دستور قضائي، حکم آزادسازي را به اجرا در آوردند.

فرمانده انتظامي استان مازندران تصريح کرد: مالک اين زمين ها، 6 هزار متر مربع زمين کشاورزي را بدون کسب مجوز از کميسيون تبصره يک ماده يک قانون اصلاح حفظ کاربري اراضي زراعي و باغها که بصورت، سنگ ريزي تفکيک و احداث ديوار تغيير کاربري داده بودند، طي حکم قضائي نسبت به قلع و قمع آن اقدام و تحويل امور اراضي سازمان جهاد کشاورزي شهرستان محمودآباد شد.

سردار مفخمي شهرستاني اظهار داشت: کارشناسان سازمان جهاد کشاورزي، ارزش اراضي تغيير کاربري داده شده را بالغ بر 3 هزار ميليارد ريال برآورد کردند که متهم احضار و پس از تشکيل پرونده تحويل مراجع قضائي شد.

کشف کالاي دخاني 10ميلياردریالي قاچاق در بابل

رئيس پليس امنيت اقتصادي استان مازندران از کشف 10 ميليارد ريالي انواع کالاي دخاني قاچاق در شهرستان بابل خبر داد

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ محمد محمدپور درباره جزئيات اين خبر، گفت: در اجراي طرح تشديد و مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، ماموران پليس امنيت اقتصادي شهرتسان بابل با انجام اقدامات اطلاعاتي موفق به شناسايي يکي عاملان تهيه و پخش انواع کالاي دخاني قاچاق در آن شهرستان شدند .

رئيس پليس امنيت اقتصادي استان مازندران، تصريح کرد: متهم که با يک خودروي پژوي شوتي اقدام به حمل کالاي قاچاق از استان هاي مرزي به اين شهرستان مي کرد، در عملياتي پليسي دستگير شد.

سرهنگ محمدپور، خاطرنشان کرد: ماموران پس از هماهنگي هاي قضائي در بازرسي از محل دپوي کالا توسط متهم 350 پاکت انواع تنباکو  و 270 هزار نخ انواع سيگار خارجي به ارزشي بالغ بر 10 ميليارد ريال کشف کردند .

سرهنگ محمدپور با بيان اين که متهم پس از تشکيل پرونده در اختيار مرجع قضائي قرا گرفت، از شهروندان خواست: براي مبارزه با عرضه کالاي خارجي و قاچاق و از جمله کالاهاي سلامت محور با پليس همکاري کرده و هرگونه اطلاعات و اخباري را در اين زمينه به مرکز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

دستگيري سارق منازل نيمه کاره با 18 فقره سرقت در”آمل”

گروه استان ها – مازندران – فرمانده انتظامي شهرستان آمل از دستگيري سارق منازل نيمه کاره با 18 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ “مجيد باقري” در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري پليس، اظهار داشت: در پي وقوع چندين سرقت منازل نيمه کاره در شهرستان، بررسي موضوع با هدف کشف سرقت و دستگيري سارق يا سارقان بصورت ويژه در دستور کار ماموران پليس آگاهي اين فرماندهي قرار گفت.

وي در ادامه بيان داشت: پس از تجزيه و تحليل سرقت هاي انجام شده ماموران پليس آگاهي با انجام اقدامات اطلاعاتي و فني سارق را شناسايي و با هماهنگي قضائي در يک عمليات ضربتي وي را دستگير کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان آمل با اشاره به اينکه متهم به 18 فقره سرقت منازل نيمه کاره در اين شهرستان اعتراف نموده و با تشکيل پرونده تحويل مرجع قضائي شد.

سرهنگ باقري در خاتمه يادآور شد: همراهي و تعامل مردم با پليس در شناسايي و دستگيري سارقان و مجرمان نقش بسزايي دارد و تقاضاي پليس از مردم اين است که ضمن توجه به هشدارهاي پليس، منازل و اموال خود را به تجهيزات ايمني و محکم مجهز کنند

سرقت خودرو در دامغان و کشف در “بهشهر”

فرمانده انتظامي شهرستان”بهشهر” از كشف سواري سمند مسروقه و دستگيري سارق در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ “علي اکبر قلي پور” در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري پليس، اظهار داشت: ماموران کلانتري 11اين فرماندهي در راستاي اجراي طرح امنيت محله محور ، هنگام گشت زني در سطح حوزه استحفاظي به يک سواري سمند برخورد که دستور ايست صادر و آن را با اقدامات فني متوقف کردند.

وي بيان داشت: مأموران انتظامي پس از بررسي پلاك از سامانه پليس آگاهي مطلع شدند كه خودرو مذكور سابقه سرقت از حوزه کلانتري 12 پيروزي شهرستان دامغان رادارد.

فرمانده انتظامي بهشهر با بيان اينکه سارق خودرو  پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضايي شد، از مالکين وسايط نقليه خواست تا اتومبيل خود را به لوازم ايمني ضد سرقت مانند سيستم دزدگير، قفل فرمان، قفل پدال، سوئيچ مخفي و ساير لوازم بازدارنده از سرقت مجهز کنند.

دستگيري عاملان افيوني در شهرستان آمل

فرمانده انتظامي شهرستان آمل از کشف بيش از 2 کيلو مواد مخدر و دستگيري 2 سوداگر مرگ در اين شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ “مجيد باقري” در تشريح اين خبر، بيان داشت: در پي کسب خبري مبني بر حمل مواد مخدر با يک خودروي سواري توسط 2 سوداگر مرگ از طريق محور هراز ، موضوع در دستور کار ماموران پليس امنيت عمومي قرار گرفت.

وي تصريح کرد: ماموران با هدايت عملياتي پليس امنيت عمومي استان  و ضمن هماهنگي با مرجع قضائي، خودروي مورد نظر را در محور ورودي اين شهرستان شناسايي و در عملياتي ضربتي آن را متوقف کردند .

فرمانده انتظامي آمل از کشف 2کيلو و 300 گرم مواد از نوع ترياک در بازرسي از خودروي متهمان خبر داد و اظهار داشت: اين افراد پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند.

سرهنگ باقري در خاتمه با بيان اين که سوداگران مرگ همواره با مقاصد سودجويانه سعي در فروپاشي خانواده ها را دارند از شهروندان خواست: ضمن مراقبت از فرزندان خود به ويژه قشر نوجوان، در صورت شناسايي عاملان سود جو مراتب را به مرکز فوريت هاي پليسي110 اعلام دارند.

پلمپ 12 واحد صنفي متخلف در محمودآباد

فرمانده انتظامي شهرستان محمود آباد از پلمب 12 واحد صنفي متخلف 14 فقره اخطار پلمپ در اجراي طرح نظارت بر اماکن عمومي خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ “محمودحسين زاده “در تشريح اين خبر، گفت: در اجراي طرح ارتقاي امنيت عمومي، طرح بازديد و نظارت بر واحدهاي صنفي در سطح اين شهرستان به اجرا در آمد.

وي افزود: در اجراي اين طرح، ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومي اين فرماندهي با همکاري ماموران اداره صمت و اتاق اصناف از چندين واحد صنفي بازديد کردند.

سرهنگ حسين زاده با اشاره به بازديد 240 واحد صنفي از آغاز تعطيلات نوروزي، تصريح كرد: در اين طرح 12 واحد صنفي به دليل عدم توجه به قوانين و مقررات صنفي پلمب شد و به 14 واحد صنفي متخلف اخطار پلمب داده شد.

فرمانده انتظامي شهرستان محمود آباد در پايان ضمن قدرداني از همکاري خوب شهروندان به خصوص اصناف و بازاريان با پليس، اظهار داشت: تلاش پليس در كنار ساير ادارات و سازمان ها به منظور حفظ حرمت ماه مبارک رمضان ادامه خواهد يافت.

دستبند قانون بر دستان اراذل و اوباش سابقه دار

گروه استان ها – مازندران – فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد از دستگيري يکي از اراذل و اوباش سابقه دار که با درگيري و چاقوکشي موجب سلب آسايش شهروندان شده بود، خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ “محمودحسين زاده” در اين باره گفت: ماموران در پي دريافت خبري مبني بر حضور يکي از اراذل و اوباش سابقه دار که پس از اقدام به نزاع و درگيري متواري شده بود، دستگيري وي را در دستور کار خود قرار دادند.

وي با اشاره به شناسايي مخفيگاه متهم در يکي از روستاهاي شهرستان محمودآباد ، افزود: ماموران پس از انجام هماهنگي هاي قضايي در اقدامي غافلگيرانه و ضربتي، موفق شدند اين متهم فراري را دستگير کنند.

سرهنگ حسين زاده اظهار داشت:ماموران پس از تشکيل پرونده  متهم  دستگير شده را تحويل مرجع قضايي دادند.

فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد در پايان گفت: پليس با اشراف ،پوشش اطلاعاتي کامل،رصد و پيگيري شبانه روزي و حضور به موقع خود در محل حوادث ، به هيچ عنوان اجازه عرض اندام به اراذل و اوباش و هنجار شکنان را نخواهد داد.

اجراي طرح جمع آوري معتادان متجاهر در بابل

فرمانده انتظامي شهرستان بابل از دستگيري 45 خرده فروش موادمخدر و جمع آوري 84 معتاد متجاهر در اجراي طرح پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز در ايام نوروز خبر داد.

سرهنگ “علي داداش تبار” در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري پليس، با اعلام اين خبر گفت: در راستاي ارتقاء احساس امنيت و ايجاد فضاي ناامن براي مجرمان و هنجارشکنان، مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر با همکاري کلانتري هاي تابعه تعدادي از منازل و پاتوق هاي خرده فروشان را شناسايي و با هماهنگي مقام قضائي، نسبت به بازرسي از اين مناطق اقدام کردند.

وي از جمع آوري 84 معتاد متجاهر و تحويل آنان به کمپ هاي ترک اعتياد خبر داد و اظهار داشت: ماموران با برنامه ريزي عملياتي ضمن کشف بيش از 3 کيلوگرم  ترياک 45 خرده فروش مواد افيوني دستگير و تحويل مراجع قضائي شدند .

 فرمانده انتظامي شهرستان بابل از همکاري صميمانه مردم شهريار قدرداني و تصريح کرد: اجراي چنين طرح هايي به صورت مستمر ادامه خواهد داشت و شهروندان مي‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعاليت هاي مشكوک، به ويژه در زمينه سرقت، توزيع انواع موادمخدر، قاچاق کالا و احتکار با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 تماس بگيرند.

دستگيري سارق اماکن خصوصي در ” گلوگاه

فرمانده انتظامي گلوگاه از دستگيري سارق اماکن خصوصي با 12 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ ” محمود کلواني ” در بيان اين خبر گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصي، موضوع در دستور کار ماموران اين شهرستان قرار گرفت.

وي در ادامه افزود: ماموران تجسس با انجام اقدامات فني و هوشمندانه ي پليسي، سارق سابقه دار را شناسايي و در يک عمليات هماهنگ و منسجم در مخفيگاهش دستگير کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان گلوگاه خاطر نشان کرد: سارق سابقه دار داراي اعتياد به مواد مخدر که به12 فقره سرقت از اماکن خصوصي درشهرستان اعتراف که پس از تشکيل پرونده تحويل مرجع قضايي شد .

سرهنگ کلواني انگيزه اين سارق از سرقت هايش را تهيه و مصرف مواد مخدر عنوان کرد و گفت: شهروندان در صورت مشاهده افراد مشکوک بلافاصله به مرکز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند .

دستگيري باند سارقان احشام در بهشهر

فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر از دستگيري باند سه نفره سارق احشام و کشف 13 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري  پليس، سرهنگ ” علي اکبر قلي پور” در بيان جزئيات اين خبر گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت احشام  دراميرآباد بهشهر ، بررسي موضوع در دستور کار ماموران  پاسگاه اميرآباد اين فرماندهي قرار گرفت.

وي افزود: ماموران پليس با انجام اقدامات تخصصي 3 سارق حرفه اي را در اين ارتبتط شناسايي و پس از هماهنگي با مرجع قضائي آنان را در چند عمليات غافلگيرانه در مخفيگاهشان دستگير کردند .

فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر تصريح کرد: اين افراد در تحقيقات پليسي به سرقت 13 فقره احشام شامل سرقت 5 راس ميش ، 5 راس گوسفند و 3 راس بره  اعتراف کردند.

سرهنگ  قلي پور در خاتمه خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شدند.

کشف سيگار خارجي قاچاق در”آمل”

فرمانده انتظامي شهرستان آمل از کشف 2400 نخ سيگار خارجي قاچاق در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ”مجيد باقري” در تشريح اين خبر گفت: در راستاي اجراي طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران کلانتري 11در حين گشت زني و کنترل واحد هاي صنفي  به يک واحد صنفي مشکوک شده و پس از هماهنگي قضايي از اين واحد بازديد کردند.

وي ادامه داد: ماموران در بازديد از اين  واحد صنفي، تعداد 2400 هزار نخ انواع سيگار خارجي قاچاق كشف کردند.

سرهنگ باقري با اشاره به اينکه در اين رابطه يک متهم نيزدستگير شد ، اظهار داشت: ضمن تحويل سيگار هاي کشف شده به اداره صمت اين شهرستان متهم پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شد.

فرمانده انتظامي آمل با اشاره به اينکه برخورد با سودجويان و مقابله با قاچاقچيان به صورت مستمر در دستور كار پليس اين شهرستان قرار دارد، ازشهروندان خواست:در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سريعا با شماره تلفن و سامانه پيامكي 110 به پليس اطلاع دهند.

دستگيري سارق حرفه‌اي و کشف 10 فقره سرقت در بابل

فرمانده انتظامي شهرستان بابل از دستگيري سارق حرفه اي با 10 فقره سرقت منزل و موتورسيکلت خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ “علي داداش تبار” در تشريح اين خبر اظهار داشت: در پي وقوع چندين فقره سرقت در سطح شهرستان بابل، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت .

فرمانده انتظامي شهرستان بابل، تصريح کرد: در اجراي اين ماموريت، کارآگاهان پليس آگاهي با انجام اقدامات اطلاعاتي و تشکيل تيم هاي پيشگيري از سرقت موفق به دستگيري يک سارق حرفه اي در اين ارتباط شدند .

سرهنگ داداش تبار، خاطرنشان کرد: متهم در تحقيقات و بازجويي هاي به عمل آمده تاکنون  به  10 فقره سرقت منازل و موتورسيکلت در اين شهرستان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامي شهرستان بابل با اشاره به کشف اموال مسروقه از مخفيگاه متهم به ارزش 20 ميليارد ريال خاطرنشان کرد: اين سارق حرفه اي پس از تشکيل پرونده تحويل مرجع قضايي شد.

سرهنگ داداش تبار در خاتمه بيان داشت: شهروندان مي توانند با گزارش سريع و به موقع ناهنجاري هاي اجتماعي از طريق مرکز فوريت هاي پليسي 110 نقش موثري در تحکيم امنيت جامعه داشته باشند.