بازدید شرکت‌های عضو پارک علم و فناوری استان از نمایشگاه ایران اکسپو/حضور 15شرکت فناور و دانش‌بنیان در محل غرفه مازندران
بازدید شرکت‌های عضو پارک علم و فناوری استان از نمایشگاه ایران اکسپو/حضور 15شرکت فناور و دانش‌بنیان در محل غرفه مازندران
نمایشگاه ایران اکسپو فرصتی برای بازدید شرکت های دانش بنیان عضو پارک علم و فناوری استان فراهم آورد تا با دستاوردهای شرکت‌های سایر کشورها آشنا شوند.

به گزارش ندای تجن – تعدادی از شرکت‌های عضو پارک علم و فناوری استان با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از ششمین نمایشگاه بین‌المللی توانمندی‌های صادراتی ایران «اکسپو» واقع در تهران بازدید کردند.

بر اساس این گزارش در جریان این بازدید چندساعته که در روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه سال جاری انجام شد شرکت‌ها توانستند از چند سالن نمایشگاه بازدید کنند.

مدیر خدمات فنی و تخصصی پارک علم و فناوری استان در حاشیه بازدید به خبرنگار ما گفت: حضور حوزه‌های مختلف تأثیرگذار صادراتی و پررنگ بودن تجار و بازرگانان حاشیه دریای خزر از مزایای ششمین نمایشگاه اکسپو بود.

صابریان بیان کرد: تنوع بازدیدکنندگان از سایر کشورها فرصت خوبی برای تبادل نظر و پیشنهاد فعالیت تجاری است.

وی در پاسخ به سئوالی درباره حضور کم‌رنگ شرکت‌ها در نمایشگاه، گفت: شرکت‌های توانمند اغلب خصولتی هستند و این هلدینگ‌ها به همراه زیر مجموعه‌هاشون در نمایشگاه حضور داشتند.

صابریان با بیان اینکه شرکت‌های کوچک توانمندی صادراتی ندارند، افزود: پارک علم و فناوری مازندران  نیز برای جلب همکاری شرکت‌های بزرگ این بازدید را با همراهی شرکت‌های عضو انجام داد.

مدیر خدمات فنی و تخصصی پارک علم و فناوری استان با اشاره به اینکه 15 شرکت فناور و دانش بنیان در غرفه مازندران حضور دارند، ادامه داد:پارک علم و فناوری از شرکت‌های خود خواست تا در روزهای برگزاری نمایشگاه به ترتیب در غرفه حضور داشته باشند.

صابریان با بیان اینکه اگر نحوه اطلاع‌رسانی نمایشگاه بهتر بود، گفت: شاید خروجی بیشتری از نمایشگاه به دست می‌آمد، باتوجه‌به اینکه تعداد سالن‌ها نسبت به سال گذشته بیشتر بود؛ اما به دلیل پراکندگی سالن‌ها امکان بازدید از غرفه‌ها در فرصت محدود میسر نیست.

لازم به ذکر است نمایشگاه ایران اکسپو از روز 8اردیبهشت ماه آغاز شد و تا فردا 12ادامه دارد.