رونمایی از 2 پلتفورم زنجیره ارزش گردشگری و مرکبات مازندران
رونمایی از 2 پلتفورم زنجیره ارزش گردشگری و مرکبات مازندران
معاون اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران گفت: در نمایشگاه ایران اکسپو2024، از دو پلتفورم زنجیره ارزش گردشگری و مرکبات مازندران رونمایی شد

.
ندای تجن_مصطفی فلاح در نمایشگاه ایران اکسپو2024-تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در نمایشگاه توانمندی های صادراتی استان در حوزه فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال نگاه بر این است در توسعه زیرساخت ها توسعه پلتفروم ها و افزایش ضریب نفوذ ارکان پلتفورم ها در بخش های مختلف جهش گونه باشد، گفت: ظرفیت های بالقوه ای که در توسعه زیرساخت ها با سیاست های کلان توسعه یافته ، دسترسی به پهن باندها را سبب شده است.
وی با اشاره به اینکه با شناسایی و توسعه زنجیره ارزش ها در مازندران به دنبال آن هستیم که فعالین اقتصادی در حلقه های زنجیره ارزش و نقش آنها در اقتصاد دیجیتال پررنگ شود، افزود: در این نمایشگاه از دو پلتفورم در حوزه گردشگری و مرکبات رونمایی شد.
فلاح ادامه داد: پلتفورم “هفت گالری” برای حوزه صنایع دستی و ارکان تامین کننده صنایع دستی و معرفی محصولات رونمایی شده و پلتفورم “ایران تراول” در حوزه طراحی سفر بود که با همکاری اداره کل فناوری تامین مالی شده است.
این مسئول یادآور شد: این پلتفورم ها با تمرکز بر زنجیره ارزش نقش خود را در ضریب نفوذ دیجیتال و افزایش دسترسی ها به منظور افزایش سهم اقتصاد دیجیتال در زنجیره ارزش طراحی، تولید و رونمایی شده است.

  • منبع خبر : دریافتی