ایستگاه آخرخودروی حامل مواد مخدر در آمل
ایستگاه آخرخودروی حامل مواد مخدر در آمل

فرمانده انتظامي شهرستان آمل، از توقیف خودروی حامل مواد مخدر و کشف 16 کیلوگرم تریاک در این شهرستان خبر داد.  ندای تجن- سرهنگ “ذات الله رضوانی”در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در اجرای طرح برخورد و مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد با انجام اقدامات اطلاعاتی از […]

فرمانده انتظامي شهرستان آمل، از توقیف خودروی حامل مواد مخدر و کشف 16 کیلوگرم تریاک در این شهرستان خبر داد. 

ندای تجن- سرهنگ “ذات الله رضوانی”در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در اجرای طرح برخورد و مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد با انجام اقدامات اطلاعاتی از حمل و جابجایی مواد مخدر توسط یکی از قاچاقچیان مواد مخدر در این شهرستان با خبر شدند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی های قضائی با اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی متهم را حین تردد در محور هراز شناسایی و خودروی وی را در عملیاتی ضربتی متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل، از دستگیری متهم در این عملیات خبر داد و اظهار داشت: در بازرسی از خودروی متهم 16 کیلو گرم تریاک کشف شد.

سرهنگ رضوانی بابيان اينکه متهم پس از تشکیل پرونده با قرار قانونی مناسب روانه زندان شد، گفت: مواد مخدر عاملی مهم برای به خطر افتادن بهداشت و سلامت جوامع بشري است.

وی همچنین اذعان داشت: ره آورد آن تزلزل خانواده ها و نگراني و ناامني شهروندان و در نتيجه تنزل امنيت انساني است که مبارزه با آن نیازمند عزم و اراده همگانی است.