وزن انتخابات این دوره شورا پایین است/لزوم رسیدگی به وضعیت زباله سوز ساری
وزن انتخابات این دوره شورا پایین است/لزوم رسیدگی به وضعیت زباله سوز ساری

یک کاندیدای شورای شهر ساری معتقد است وزن انتخابات این دوره شورا پایین هست و مردم باید با بررسی گذشته افراد نسبت به انتخاب اقدام کنند.به گزارش ندای تجن_سیدجمال علوی سنگ چشمه امروز عصر در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی در محل ستاد تبلیغاتی با بیان اینکه توانایی حضور در دو کمیسیون برنامه و بودجه […]

یک کاندیدای شورای شهر ساری معتقد است وزن انتخابات این دوره شورا پایین هست و مردم باید با بررسی گذشته افراد نسبت به انتخاب اقدام کنند.
به گزارش ندای تجن_سیدجمال علوی سنگ چشمه امروز عصر در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی در محل ستاد تبلیغاتی با بیان اینکه توانایی حضور در دو کمیسیون برنامه و بودجه و جذب و سرمایه گذاری شورای شهر ساری را دارم، گفت:متاسفانه سرمایه گذاران عمرانی را در ساماندهی شهر ساری دخیل نکردیم و همین موضوع عاملی برای کوچ انان به سایر استان هاشد.

این کاندیدا با اشاره به اینکه اعتقاد دارم افراد از سلایق مختلف باید در شورای شهر حضور داشته باشند اما انتخاب ما مهم هست، گفت:وزن انتخابات این دوره شورا بسیار پایین است اما کارشناسان معتقدند که هر کدام از کاندیداها می تواند در مشارکت مردم سهیم باشد.
وی با تاکید بر اهمیت استفاده از ایده ها و پیشنهادات نخبگان توسط اعضای شورای شهرساری، اضافه کرد.
در صورت عضویت در شورا، اگر امکان فراهم شد یک اتاق به اندیشمندان اختصاص می دهیم تا در ساختمان شورا حضور داشته باشند.
علوی با بیان اینکه ۳۵درصد جمعیت شهر ساری در بلوار کشاورز ساکن هستند که اعتقاد دارم خدمات شهر ساری باید به نسبت افرادساکن در منطقه داده شود، ادامه داد: در حال حاضر کمربندی جنوبی ساری مکانی برای ورزش خانواده ها وجود ندارد که نیاز است پیاده رو را ساماندهی کنیم و در کنار آن پیست دوچرخه سواری بسازیم.
وی به لزوم درآمدزایی برای شهرداری ساری اشاره کرد که امکان راه اندازی چند کارخانه بتن برای فروش عمومی و خلق درآمد وجود دارد.

این کاندیدا با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری میان ایران و چین، گفت: قرار است ۴۸۰میلیارد دلار در ایران سرمایه گذاری شود که امکان سرمایه گذاری در تمام شهرها همین طور ساری وجود دارد که می توانیم از این فرصت استفاده کنیم.
وی با بیان اینکه با شعار خدمت صادقانه، مدیریت عادلانه ونظارت آگاهانه وارد میدان رقابت شدم، افزود:وظیفه اصلی شورا، انتخاب شهردار است که باید فردی متخصص در امور شهری، دارای تجربه، معتقد به خردجمعی و تعهد که به صورت شبانه روزی فعالیت کند، انتخاب شود.

علوی ادامه داد: دفتر شهردار باید در تمام خیابان های شهرباشدتا مردم به صورت مستقیم با او در ارتباط باشند.

وی با بیان اینکه هر شب شهرداری ساری به هر کامیون ۷میلیون تومان هزینه پرداخت می کند، در مجموع شبی ۳۳۰میلیون تومان می شود تا زباله را به استان گلستان ببرند، گفت: لازم است به وضعیت زباله سوز شهر ساری رسیدگی کرد.
علوی در پاسخ به سئوالی درباره فساد موجود در شورا که سبب بی اعتمادی عمومی شد و به عنوان یک عضو شورا چطور اعتمادسازی می کند، افزود:فضای انتخابات از ۱۵سال قبل مسموم بود و به دوستان امنیتی هشدار می دادم که رسیدگی کنند، دموکراسی یعنی اینکه همه ورود پیدا کنند اما در نهایت شهروندان تعیین کننده هستند اگر مردم نگاه قومیتی و اشنابازی را کنار بگذارند انتخاب بهتری خواهند داشت.
این کاندیدا اضافه کرد:برای انتخاب افراد باید گذشته آنان را بررسی کرد، برخی جوانان با هدف اشتغالزایی برای خود کاندیدای شورا شدند که اقدامی نادرست است.
وی بر اهمیت افشاگری رسانه ها درباره اقدامات غیرقانونی اعضای شورای شهر تاکید کرد .