اجرای امینانه نیت واقف موجب ترویج فرهنگ وقف می‌شود
اجرای امینانه نیت واقف موجب ترویج فرهنگ وقف می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با تاکید بر اینکه تبلیغ وقف با عمل به موقوفه است، گفت: مردم وقتی ببینند و در جریان قرار بگیرند اموال موقوفاتشان کجا هزینه شود، بیشتر در بحث وقف پیشگام شده و بیشتر در این مسیر تشویق می‌شوند. به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی اداره کل […]

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با تاکید بر اینکه تبلیغ وقف با عمل به موقوفه است، گفت: مردم وقتی ببینند و در جریان قرار بگیرند اموال موقوفاتشان کجا هزینه شود، بیشتر در بحث وقف پیشگام شده و بیشتر در این مسیر تشویق می‌شوند.

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی امروز در جلسه هیات رزمندگان اسلام استان مازندران، اظهار کرد: فضا برای برگزاری مراسم مذهبی در امامزادگان و بقاع متبرکه استان فراهم است.
وی با بیان اینکه ما سرباز و امانت‌دار اموال امام حسین (ع) هستیم، افزود: تمام تلاشمان را بکار می‌گیریم تا بتوانیم برنامه‌های مذهبی و ملی در امامزادگان استان داشته باشیم.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به اینکه در ماه رمضان و وضعیت کرونا بیش از ۲۰۰ هزار بسته معیشتی را بین نیازمندان توزیع کردیم، اضافه کرد: موقوفات امانتی است که باید به صاحبان‌شان برگردانیم.
این مسوول با تاکید بر اینکه تبلیغ وقف با عمل به موقوفه است، خاطرنشان کرد: مردم وقتی ببینند و در جریان قرار بگیرند اموال موقوفاتشان کجا هزینه شود، بیشتر در بحث وقف پیشگام شده و بیشتر در این مسیر تشویق می‌شوند.
حیدری با اشاره به اینکه باید در گفتار و عمل دغدغه مقام معظم رهبری به جامه عمل بپوشانیم، گفت: برابر با نیات استان برنامه‌های غدیر در تمام امامزادگان برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: بحث محرم را پیش‌رو داریم و باید تمهیدات لازم برای برگزاری مراسم‌های مذهبی در امامزاده‌های شاخص استان در دستور کار قرار دارد.
انتهای پیام/