حسین فلاحتی، مدیرخبرگزاری ایرنا در خراسان شمالی درگذشت
حسین فلاحتی، مدیرخبرگزاری ایرنا در خراسان شمالی درگذشت

حسین فلاحتی خبرنگار خبرگزاری ایرنامازندران و مدیر خبرگزاری ایرنا در خراسان شمالی براثر ابتلا به کرونا درگذشت

حسین فلاحتی خبرنگار باسابقه خبرگزاری ایرنا و رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی در استان خراسان شمالی درگذشت.

به گزارش ندای تجن به نقل از ایرنا،فلاحتی خبرنگار ایرنا و رئیس مرکز این خبرگزاری در خراسان شمالی صبح پنجشنبه پس از حدود یک ماه جدال با بیماری در بیمارستان شفای ساری در سن ۴۹ سالگی درگذشت.

فلاحتی بیش از دو دهه در کسوت خبرنگار ایرنا در استان‌های مازندران، خراسان رضوی و خراسان شمالی فعالیت داشت و ۱۷ اسفند پارسال با حکم مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان رئیس جدید ایرنا خراسان شمالی منصوب شده بود. این خبرنگار و فعال رسانه‌ای سابقه فعالیت رسانه‌ای در حوزه بین‌الملل را نیز داشت و به عنوان خبرنگار ایرنا در بغداد برای انجام مأموریت رسانه‌ای حضور یافته بود.

او طی بیش از دو دهه فعالیت رسانه‌ای خود علاوه بر پوشش مستمر رویدادها و اخبار رسانه‌ای، گزارش‌های مؤثری در حوزه‌های مختلف اجتماعی تهیه و منتشر کرده بود که بساری از این گزارش‌ها از آثار شاخص و اثرگذار حوزه رسانه‌ها محسوب می‌شوند. فلاحتی در جشنواره‌های مختلف استانی و ملی حوزه رسانه بارها خوش درخشید و رتبه‌های متعددی کسب کرد.

 کسب رتبه نخست حوزه خبر در نخستین جشنواره ملی رسانه و راهداری، تقدیر در جشنواره‌های حوزه سلامت، رتبه سوم بخش گزارش جشنواره سراسری خبرنگاران ایرنا و رتبه اول بخش ویژه جشنواره مطبوعات استان خراسان شمالی برخی از موفقیت‌های جشنواره‌ای این خبرنگار و مدیر فقید خبرگزاری ایرنا در یک دهه اخیر است.

پایگاه خبری تحلیلی ندای تجن درگذشت این همکار حرفه‌ای و بااخلاق را به خانواده ایشان، همه همکاران د خبرگزاری ایرنا و جامعه رسانه‌ای مازندران تسلیت می‌گوید.