تمام توان خود را برای برگزاری مسابقات  گذاشتیم
تمام توان خود را برای برگزاری مسابقات  گذاشتیم
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران مازندران در مراسم اختتامیه نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت که در محل مرکز آموزش هتلداری ساری برگزار شد،گفت: مازندران در وفاق و صمیمیت در میان کارکنان، سرامد کشور است.


به گزارش ندای تجن-سید حسین درویشی با تشکر از همه دست اندرکاران برگزاری نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در رشته آشپزی که با حضور ۱۸نفر از ۱۵استان برگزار شد،گفت: در طول ۳روز گذشته هر چه در بضاعت داشتیم فراهم آوردیم و از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور که با اعتماد به ما،میزبانی مسابقات را به مازندران دادند،تشکر می کنیم.
وی با بیان اینکه در سیاست جدید سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای بحث تمرکز زدایی و اجرای مسابقات در استان‌های مختلف مطرح و برای نخستین بار روی داد، افزود: اما سومین بار است که مسابقات ملی مهارت در استان مازندران در حال برگزاری است ودر دهه ۸۰میزبان مسابقات ملی جوشکاری و همین طور مسابقات کامپیوتر و تاسیسات در مازندران بودیم.

درویشی با اشاره به اینکه در هر ۳مرحله سعی کردیم در توان خود و نیروها را بسیج و اقدامات براساس پروتکل سازمان انجام شود، اضافه کرد:نیازمند به حمایت و پشتیبانی ‌های مشخص و خاص از جانب سازمان کشور و همه بنگاه‌ها که به نوعی به عنوان شرکای ما محسوب می شوند، داریم.
وی از همکاری انجمن صنفی آشپزان و سرآشپزان تشکر کرد و افزود:بخش عمده ای از هزینه ها به اندازه امیلیارد و ۷۰۰میلیون تومان که رقم قابل توجهی است به اندازه سرانه هزینه اعتبار تجهیزات کارگاهی برای ۲سال مازندران از منابع ملی و استانی هزینه شد.
وی از همکاری شرکت های اسپانسر، داوران،کارشناسان و پرسنل اداره کل فنی و حرفه ای مازندران در برگزاری نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت تشکر کرد.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای با بیان اینکه وفاق و صمیمیت میان کارکنان در استان مازندران را در جای دیگر ندیدم، گفت: مازندران نه تنها در شاخص‌های آموزشی بلکه در وفاق و دوستی هم سرآمد کشور است.
وی ابراز امیدواری کرد که مازندران امتحان خود را خوب پس دهد و نتایجی حاصل شود که نتیجه خارج شده از این میزبانی همان مدالی باشد که از کشور چین دریافت می کنیم .

در پایان مراسم اختتامیه از کارشناسان و داوران نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در رشته آشپزی با اهدای لوح تقدیر،قدردانی شد.