نخستین نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر مازندران خلوت است
نخستین نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر مازندران خلوت است
نخستین نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر مازندران به دلیل انتخاب مکان نامناسب در برگزاری، خلوت است.

به گزارش ندای تجن_نخستین نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر مازندران که از دیروز دوشنبه ۲۶مهرماه با حضور مسئولان کشوری و استانی افتتاح شد، در سکوت به سر می‌برد.
به گزارش خبرنگارما، امروز صبح برای بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر مازندران در محل حیات خلوت سالن همایش الغدیر سپاه کربلای مازندران رفتیم.
در این نمایشگاه که برخی از ادارات استان به همراه تعداد محدودی از هنرمندان صنایع دستی و عشایر مازندران دارای غرفه هستند، بازدید عمومی دیده نمی‌شود.
غرفه داران مستقر در نمایشگاه ر گفتگو با خبرنگار ما،از مکان برگزاری آن ناراضی بودند و گفتند که این مکان به دلیل اینکه در معرض دید عموم مردم قرار ندارد، جای مناسبی برای نمایش و فروش محصولات نیست:از طرفی اطلاعات کافی به غرفه داران داده نشد و حتی برخی نمی دانستند که نمایشگاه تا چه زمانی ادامه دارد.
این افراد که از عدم فروش محصولات خود گلایه داشتندزمان صرف شده در محل نمایشگاه را بی فایده عنوان کردند و افزودند: اگر این دو روز در محل کار خود فعالیت داشتند، در آمد بیشتری به دست می آوردند.
لازم به ذکر است که این نمایشگاه در شرایطی عنوان نخستین نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر مازندران را یدک می ‌کشد که استان پیش از این میزبان جشنواره ملی اقوام عشایربوده است.
جشنواره ملی اقوام عشایر که با حضور استان‌های مختلف کشور در بهار سال ۹۶ در محل نمایشگاه بین المللی مازندران برگزار شد و توانمندی ها و آداب و رسوم عشایر در قالب رقص های محلی را به نمایش گذاشت.
به گزارش ندای تجن_برگزاری چنین نمایشگاهی نیاز به برنامه ریزی برای حمایت از قشر آسیب پذیر روستاییان و عشایر داشت تا با انتخاب محل و انجام تبلیغات مناسب در زمینه معرفی محصولات و فروش به آن ها کمک کرد.