ادامه ناپایداری هوا تا روز دوشنبه/ پیش‌بینی بارش باران و برف در مناطق کوهستانی
ادامه ناپایداری هوا تا روز دوشنبه/ پیش‌بینی بارش باران و برف در مناطق کوهستانی

به گفته اسدی ناپایداری هوا تا روز دوشنبه ادامه دارد و در طول این مدت در مناطق سردسیر و کوهستانی شاهد بارش باران و برف خواهیم بود.


احمد اسدی تلوکی با بیان اینکه از اواخر امشب در مناطق سردسیر کوهستانی هوای مه آلود با بارش باران و برف را شاهد خواهیم بود، گفت:فردا چهارشنبه ۵آبان ماه هوای استان ابری همراه با بارندگی ،کاهش دما ، وزش باد پیش بینی می شود.
وی ادامه داد:هوای مه آلود در مناطق سردسیر کوهستانی همراه با با بارش باران و برف است که از بعدازظهر به تدریج با کاهش ناپایداری و ابر همراه خواهد بود.
اسدی با اشاره به هوای صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما در روز پنج شنبه، افزود: هوای صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما تا عصر روز جمعه ادامه دارد که از اواخر وقت با افزایش ابر و بارش پراکنده در ارتفاعات همراه است.
معاون پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران وضعیت هوا در روز شنبه را نیمه ابری اعلام کرد که از اواخر روز ابری با بارش پراکنده و وزش باد همراه است.
اسدی اضافه کرد: در روز یکشنبه ۹آبان ماه آسمانی نیمه ابری تا ابری همراه با کاهش نسبی دما، بارش پراکنده(در مناطق سردسیرکوهستانی مه آلود با بارش باران و برف) و وزش باد پیش بینی می شود.
وی آسمان استان در روز دوشنبه ۱۰آبان ماه را نیمه ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده پیش بینی کرد که به تدریج با کاهش ناپایداری و ابر همراه است.