سرپرست دانشگاه مازندران منصوب شد
سرپرست دانشگاه مازندران منصوب شد
محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی، حشمت‌اله علی‌نژاد را به عنوان سرپرست دانشگاه مازندران منصوب کرد.

       به گزارش ندای تجن به نقل از اداره‌کل روابط عمومی وزارت علوم، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی، حشمت‌اله علی‌نژاد را به عنوان سرپرست دانشگاه مازندران منصوب کرد.

       بر اساس این گزارش، دکتر زلفی‌گل در این حکم آورده است: انتظار می‌رود با پیروی از آموزه‌‌های اسلامی، مبانی علمی، روحیۀ انقلابی، راهبردهای اساسی دولت مردمی و برنامه‌های ارایه شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری استادان، مدیران، یاوران‌علمی(کارکنان) و دانشجویان تمامی امکانات مادی و معنوی دانشگاه از جمله ظرفیت عظیم خیرین و واقفین را جهت تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های اسناد بالادستی، مرجعیت و دیپلماسی‌علمی، توسعه همه‌جانبه ‌علم و فناوری، آموزش پژوهش‌محور، پژوهش آموزش‌محور، مهارت افزایی، کارآفرینی، فرهنگ‌سازی کار تیمی و گروهی و در نهایت اجرای تمامی محورهای سند «دانشگاه اسلامی» بکار گیرید.

       وزیر علوم، تحقیقات و فناوری هم‌چنین در نامه‌‌‌ای جداگانه از خدمات و تلاش‌های دکتر کوروش نوذری رییس سابق دانشگاه مازندران قدردانی کرد.

       یادآور می‌شود: دکتر حشمت‌اله علی‌نژاد(زاده آمل _۱۳۴۵) دارای دکترای تخصصی شیمی آلی و عضو هیات علمی و استاد تمام دانشگاه مازندران است که پیش از این معاون اداری، مالی و نماینده وزیر در هیات ممیزه و رییس دانشکده شیمی این دانشگاه بوده است.