بیانیه شورای ائتلاف مازندران در گرامی‌داشت هفته بسیج
بیانیه شورای ائتلاف مازندران در گرامی‌داشت هفته بسیج
مشکلات امروز در بستر تجلی تفکر بسیجی قابل درمان هست. شرط حتمی و قطعی این درمان آن هست که نگاه بسیجی در قاب و قالب مدیریتی، خودش را نشان دهد.

به گزارش پایگاه خبری ندای تجن-شورای ائتلاف مازندران بیانیه‌ای به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج برای این رسانه ارسال کرده است که در متن زیر می خوانید:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته بسیج یادآور تولد نهاد و نهالی تاریخی هست که به لطف خدای متعال و به برکت نقش بی بدیل امامین انقلاب در مسیر تاسیس، تثبیت و تکمیل آن، اکنون به درختی تنومند و توانمند بدل گشته است. درختی که با تکثیر تفکر ناب بسیجی در عالم، اینک مرزها را در نوردیده و در تار و پود یک امت ریشه دوانده است.

 نقش امامین انقلاب در گسترش این تفکر آنچنان ویژه و برجسته هست که اگر آن نقش نبود امروز واژه بسیج تنها در لغت نامه ها و اوراق گذشته قابل دریافت می بود. الحمدلله به برکت هدایت و حمایت راهبری و راهبردی امامین انقلاب، بسیج و روحیه بسیجی در قامت گوهری درآمده اند که برای حل هر مسئله و مشکلی موثر و مفیدند.

مشکلات امروز در بستر تجلی تفکر بسیجی قابل درمان هست. شرط حتمی و قطعی این درمان آن هست که نگاه بسیجی در قاب و قالب مدیریتی، خودش را نشان دهد.

خدای متعال را شاکریم در ایام گرامیداشت بسیج در سالجاری، چند ماهی از استقرار دولتی که نگاه غالب در آن بسیجی هست می گذرد. افتخار این دولت همین بس که در راس آن فردی قرار دارد که بسیار مورد تکریم و تجلیل اردوگاه بسیج هست. 

اگرچه مشکلات فعلی متنوع و متعدد هستند اما قطعا دولت محترم این فرصت تاریخی را دارد که با تعمیم نگاه بسیجی در سطوح مختلف مدیریتی و اجرایی،  به فضل الهی بر مشکلات  فائق آید.

اگر نگاه بسیجی در هر حوزه ای جاری و ساری گردد قطعا با دستاوردهای عظیم همراه خواهد بود چنانچه سرشکستگی و سرافکتدگی دشمنان در حوزه موشکی و فنی، ناشی از وجود تفکر بسیجی در این حوزه هاست. در تفکر بسیجی واژگان” ما نمی توانیم” هیچ جایگاهی ندارد. تفکر بسیجی اراده ای سترگ و پولادین می سازد که هر سدی-حتی به ظاهر غیر ممکن- را از پیش رو برمی دارد.

 شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مازندران ضمن تبریک و گرامیداشت آغاز هفته بسیج و نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز بسیجی و همچنین ضمن تاکید بر ضرورت توجه عینی تر به حاکم گشتن تفکر بسیجی در روند تصمیم سازی ها و تصمیم گیری ها، با آرمان های بلند امامین گرانقدر بسیجیان تجدد میثاق می کند.

//شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مازندران//