کتاب‌ها را باعشق انتخاب کنید
کتاب‌ها را باعشق انتخاب کنید
منتخب نوجوان بیست و نهمین دوره هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار، گفت: بچه‌ها با عشق کتاب را انتخاب کنند و از کتابداران هم راهنمایی بگیرند تا کتاب مناسب بخوانند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ندای تجن-مازندران در بیست و نهمین دوره هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار خوش بیشترین منتخبین را به خود اختصاص داد که یکی از منتخبین «آندیا فاضلی» دانش‌آموز پایه نهم  عضو فعال کتابخانه عمومی مرحوم محمد دشتی شهرستان محمودآباد بود.

آندیا فاضلی در گفت‌و گو با ندای تجن با اشاره به اینکه عاشق کتاب هستم، گفت: مدیون پدر و مادرم هستم که از کودکی این عشق را در من پرورش دادند، آنان کمک کردند تا امروز به این جایگاه برسم  و در کنار بزرگان و سران مملکت عکس بگیرم.

وی بیان کرد: این توانمندی که بتوانم به موفقیتی برسم که در تالاروحدت باشم را مدیون پدر و مادرم هستم.

فاضلی با اشاره به اینکه کتاب‌های علمی، تخیلی  و ادبی را خیلی دوست دارم، گفت:از نظر علمی و تخیلی به نظرم کتاب‌های «علوم ترسناک» واقعا قشنگ هستند.

وی با بیان اینکه در مسابقه «مجازندران» جشنواره دانش آموزی در روزهای دور از مدرسه که سال گذشته برگزار شد با انجام  پویانمایی در استان رتبه آوردم، افزود: سعی می‌کنم تا این راه را ادامه دهم و بر موفقیت خود اضافه کنم.

فاضلی خطاب به نوجوانان، گفت: بچه ها کتاب خواندن مهم نیست، با عشق کتاب‌ها را انتخاب کنید و از کتابداران هم کمک و راهنمایی بگیرید و کتاب مناسب بخوانید.