کشف 20 تن آرد خارج از شبکه توزيع در بابلسر
کشف 20 تن آرد خارج از شبکه توزيع در بابلسر
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از کشف 500 کيسه آرد خارج از شبکه توزيع به ارزش 2 میلیارد و پانصد میلیون ريال خبر داد

به گزارش ندای تجن به نقل از خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ محمد محمدپور در تشریح این خبر، اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر دپوی مقدار زیادی آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان بابلسر، رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وي افزود: ماموران با بررسی های همه جانبه  و اقدامات اطلاعاتی پس از شناسایی انبار در عملیات مشترک با همکاری پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان بابلسر در بازرسی از این انبار موفق به کشف500 کیسه، معادل 20 تن آرد قاچاق خارج از شبکه توزيع شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران تصريح کرد: در اين راستا متهم به قاچاق شناسایی و دستگير شد که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائي معرفی شد.

سرهنگ محمدپور با بیان اینکه ارزش ريالي آردهاي کشف شده برابر اعلام کارشناسان 2میلیارد و پانصد میلیون ریال برآورد شد، خاطر نشان کرد: از شهروندان درخواست داریم تا در صورت اطلاع از خبرهایی از این دست، موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اعلام کنند