ارائه سبد غذایی به خانواده‌های نیازمند/کمک به ایجاد شغل برای مددجویان
ارائه سبد غذایی به خانواده‌های نیازمند/کمک به ایجاد شغل برای مددجویان
مدیرخانه نیکوکاران نیک اندیش آمل در گفت و گو با ندای تجن از ارائه سبد غذایی به 300خانواده نیازمند خبر داد که به صورت ماهیانه انجام می‌شود.

به گزارش ندای تجن-قاسم عبدی با بیان اینکه خانه نیکوکاران نیک اندیش آمل از سال ۸۴شروع به فعالیت کرد، گفت:این انجمن مردم نهاد دارای ۶نفر عضو اصلی و ۵۰ نفر عضو هیات امنا است.

مدیرخانه نیکوکاران نیک اندیش آمل با اشاره به اینکه در طول این مدت از خانواده‌های بی سرپرست و بدسرپرست،ایتام،سالمندان و بیماران حمایت کردیم، افزود:سیصدخانواده مددجوی دایمی وحدودهزارخانواده مستمندموردی داریم که به مناسبتهای خاص درخدمتشان هستیم.

وی ادامه داد:در حال حاضر هرماه به حدودسیصدخانواده نیازمندسبدکالای سنگین می دهیم که دراین سبدبیش از۱۴ قلم انواع موادغذایی ازجمله موادپروتئینی ولبنی وبرنج قرار دارد.

عبدی هدیه ازدواج به زوجین جوان، ارائه لوازم کمک آموزشی وتحریر،پوشاک و کفش ، اعطای کمک هزینه درمانی ومشاوره خانوادگی را بخشی از اقدامات مرکز نیکوکاران نیک اندیش آمل اعلام کرد.

این بازنشسته فرهنگی با بیان اینکه ازدوسال پیش به فکر کمک برای ایجاد شغل و ساماندهی مددجویان افتادیم، گفت:در راستای همین هدف گروهی با حضور ۲۰۰نفر در فضای مجازی ودرسطح کوچک تشکیل دادیم که به تدریج  این گروه کوچک شهری بااقبال عمومی مواجه شده وتعدادش به هزار نفر رسید واینک این گروه باحدود۱۲هزارنفربه طورشبانه روزی وباعشق درخدمت هم استانی‌هاوهموطنان نجیب دراستانهای دیگرهست.

وی بیان کرد: در گروه اشتغال زایی و کارآفرینی به معرفی فرصت‌های شغلی از سوی کارفرمایان و مرکز نیکوکاری نیک اندیش آمل می‌پردازیم،.

عبدی افزود:همچنین باساماندهی سالمندان که پشتوانه‌های این مرزوبوم هستند احترام وکرامتشان راحفظ می‌کنیم.